• TigerEmmlis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nisa skrev 2014-03-23 16:00:47 följande:

Jag hade bim i fredags och testade negativt både då och igår. Igår trodde jag att mensen kom då jag fick en brun flytning. Men sen händer inget mer. Bara denna bruna flytning och en diffus mensvärk. Jag ser endast flytningen när jag går på toa och torkar mig så den är rätt sparsam. Gjorde ett nytt test idag och tycker mig ana en svag skugga. Nån mer som ser nåt? Svårt att få en bra bild

Anar något svagt! Hoppas det är rosa och blir starkare de närmsta dagarna! Lycka till!! ????????
  • TigerEmmlis
    TigerEmmlis skrev 2014-03-23 19:37:45 följande:
    Anar något svagt! Hoppas det är rosa och blir starkare de närmsta dagarna! Lycka till!! ????????
    Äh....alla ? Skulle vara en glad gubbe!! :)
  • TigerEmmlis
    Gullelullannn skrev 2014-03-25 19:08:03 följande:

Ingen som vill säga nåt om mitt?? Helt förvirrad!! Eftersom digital sa nej..

Tycker mig se ett svagt sträck då ditt!

Håller tummarna för dig!
  • TigerEmmlis
    Tjal8 skrev 2014-03-31 08:00:22 följande:

Är det inbillning eller är det ngn annan som ser ett svagt svagt streck?? Äl +10..! phpJZqHMZ53747.jpg

Ser absolut!

Grattis!!
  • TigerEmmlis
    Annette79 skrev 2014-05-12 08:11:31 följande:

God morgon tjejer :)

Ser detta bra ut? Första taget i fre, andra i lör och tredje i sön samt den nedre (sista) taget idag. Idag bim -5 tror jag ;)

Hoppas denna vill stanna, hade liknande i mars men då stegrade det aldrig och sen kom MASSA blod så lite orolig smile5.gifphpi15Abc57018.jpg

Tycker mig se en stegring! Hoppas det fortsätter lika fint!! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester