• lycka 4

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-11-08 00:51:38 följande:

har jag inte äl längre? är det försent nu? myste natten till idag. vad tror ni? testet längst ner är från inatt och det ovanför i morses och det längst upp ifrån igår natt.
    den översta bilden är när testet är torkat och det understa när den lästes av inom tiden    

dom gånger jag testat med Äl stickor så har jag bara fått possetivt en gång dvs inte två dagar i rad . Testen ger ju utslag possetivt innan ägget släpper . Håller tummarna för att dfet tagit sig =)
  • lycka 4
    N1987 skrev 2011-11-08 08:37:14 följande:
    Idag är det deppigt tjejer. Mitt digitala visade "inte gravid" även om jag VET att jag inte borde testat med det på BIM-5. Dumma mig!
    Tog ett test från testlagret i samma urin och det är precis lika svagt som igår.. BLÄ! 
    Jag tror helt enkelt bara att du testat för tidigt med det digitala .
  • lycka 4

Jag tycker inte det ser ut som ett spök streck !!

• lycka 4
    sweasmamma skrev 2011-11-09 08:23:16 följande:
    dålig dag idag !! bråkade med min man igår =( skitjobbigt!!!!han drar upp saker från det förflutna och är övertygad att jag vatt otrogen vilket jag ALDRIG varit,jag älskar honom och ingen annan och det har jag gjort sen det blev vi!!! även när vi har haft det svårt har det bara vatt han för mig!!

så nu håller han tummarna att jag inte är gravid! 
    Åh va jobbigt =( Men han säger säkert bara så för att han är arg ( att han hoppas att du inte är gravid ) tror du ite ?
    Kram på dig
  • lycka 4

Jag testade med cb bim - 5 då hade jag hållit mig från kisseri 4 timmar det va på em. Fick ett plus å en halvtomma senare fick jag ett starkt streck på en sticka med inte alls mycke urin på. På kvällen stod det gravid på det digitala

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester