Skrutt 83 skrev 2011-09-18 18:05:26 följande:
Slemtorsk: ser helt klart ett tydligt streck på alla bilderna!! Åhh vad spännande! Håller tummarna stenhårt för att det blir ett fint plus inom tiden imorgon. Innan jag fick mitt tydliga plus förra försöket var det precis så att det dagen innan visade efter utgången tid!
jag köpte två till tester nu när vi var ute o handlade mat... ha ha ha.. jag är galen.. De hade inte "testa tidigt" i förbutiken, jag ville eg ha dem, dels för att jag tycker bättre om att ha test med "kassett" och dels för att de är känsligare... men apoteket ligger INNUTI butiken och sambon var med inne i butiken och jag vill som sagt inte "avslöja" hur läget ligger nu.....han gick på dass utanför kassan så jag passade på ha ha ha.........
Jag frågade honom hemma... "hur känns det denna månaden"... han hade nämligen väldigt negativ känsla förra månaden, han var säker på att vi inte lyckats, däremot de två månaderna före var han bombsäker på att vi lyckats.....
Denna månaden...han är neutralt hoppfull som han uttryckte det
Han försöker vara neutral men han känner att händer det så händer det... gaaaaah"!"!!! Han skulle bara veta .. han frågade ju mig så klart och jag sa nästan som det var att jag känner på mig att det finns hopp.. typ...