slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-21 07:50:03 följande:
oj vad ni var aktiva runt ett o samma test i går ha ha... jag ger mig inte ens in i det.. är heeeeelt slut så jag litar inte på mina ögon just nu.
Däckade vid 19.20 i går i stort sett.. drog mig ut för att "nattkissa" hunden..stackars tös som fått hålla sig så många timmar, det var bråttom ut i morse vid 4.30 ( ja man går upp så tidigt när man bor på landet och har en dryg timma in till jobb och skola)...
Ingen mens här... ????? Testade ju negativt med digitalt test i går, tänkte att de är väl känsliga nog att känna av något på bim liksom... men negativt och ingen mens.. haft spottings i förrgår (väääldigt svagt vid två tillfällen) och en gång i går......Det har jag ju aldrig så jag fattar inte varför nu..
BIM måndag el tisdag..så jag ligger alltså PLUS nu- fast hade jag inte dubbelkollat och räknat om hade jag ju trott att BIM var i dag..Mannen börjar tycka att vi ska testa, han vet ju inte om alla mina tjuvtestningar.
Mår lite illa fram tills jag äter nåt.. men sen kommer känslan tillbaka, är helt övertygad (hmm försöker iaf) att jag är på väg att bli magsjuk....................
Slemtorsk, jag tror att digitala även om det mäter på samma nivå blir okänsligare pga att de inte finns något utrymme för tolkning.. En sticka med känslighet på 25 kan säkerligen visa mkt tidigare än vid 25 men då svagt svagt.. Vet det med säkerhet då en vän tog blodprov för hcg och när hon hade ganska lågt i blodet kommer ej ihåg exakt hur mkt det var men det var en bra bit under 25 och hon fick då svagt men synligt på testlagret. Vid 25 är det nog klart och tydligt streck. Men eftersom denna tolkning inte finns med det digitala så visar det nog senare fast det mäter samma nivå.
När jag plussade nu sist så fick jag jättejätte svagt på testlagrets sticka på morgonen, tog då ett digitalt som visade EJ GRAVID. På em tog jag ett nytt från testlagret som visade mkt starkare och fick då även GRAVID 1-2 på digitala. Så för mig gick det från neg till pos på en dag. Så fortsätter hoppas för dig!! Dina symtom låter lovande!