Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis Linnsi, visst är det ett plus :)
Grattis Linnsi, visst är det ett plus :)
Linnsi, det tycker jag att du ska våga berätta :) Är du dessutom på BIM-2 så kommer det bli starkare :) Grattis igen!
Lyckliglotta, hur går det? Så nyfiken :)
Lyckliglottad, jag tycker faktiskt också se något svagt! Håller tummarna för att det blir starkare :)
Lufsan, jag tror jag ser nåt svagt på den senaste bilden :) Håller tummarna för att det blir starkare :)
Sockersöt, har du mycket symtom? Du borde nog kunna testa nu om du har BIM på fredag, jag testade på BIM med Aco Preg (har aldrig använt dem förut) och fick det här resultatet:
Sockersöt, ska man testa innan BIM är det bäst att göra det med morgonurin. Jag testade som sagt på BIM, på eftermiddagen när jag endast hade hållit urinen i 1,5 timme. Måste varit mycket hormoner :)
Tack :) Och lycka till!
Sockersöt, på det första ser jag ett plus och vågar mig på ett grattis :)
Slemtorsk, på ditt ser jag inget :( Finns det nån tillstymmelse till streck irl?
Slemtorsk, jag hoppas att du har fel och att din man har rätt :) Håller tummarna för att det blir plus!
Sockersöt, det är absolut ett plus :) Ta ett till imorgon så ska du se att det är starkare :)
Flowersinthewindow, helt klart positivt - jättegrattis! :)