• Skrutt 83

Fru 2011: svårt det där, förr innan jag fick sonen så brukade min mens alltid börja med lite brunt och då räknade jag ändå alltid det som dag 1, hade väldigt sparsamt ca 4 dagar inkl det bruna i början å slutet. Men efter jag fått barn börjar det alltid med rött. Hur brukar det vara för dig? Brukar det alltid börja med brunt? Kom det bruna när mensen skulle kommit? Svårt.. Om den kommer imorgon skulle jag nog ställa in den och räkna som mens och sen om det röda kommer nollställa den och börja om. På så sätt riskerar du ju inte att missa en cykel. Håller tummarna för att monitorn hjälper dig till ett fint +!!

• Skrutt 83

Fru 2011: ja jag skulle nog göra så för att inte riskera att behöva vänta en månad. Dock kan setet ju bli knepigt om du hämtar den sent.. Man ska sätta på den inom sitt testintervall. Det är 3 h innan å efter tiden man sätter på. Säg att du vill kunna testa mellan kl 06.00 och 12.00 då ska du sätta på den kl. 09.00 första gången. För startar du den säg kl. 16 imorgon kommer du bara kunna testa mellan 13 och 19 varje dag å man ska ju testa på morgonen. Förhoppningsvis så kommer det röda imorgon så behöver du inte oroa dig för då kan du ju starta den dagen efter vid rätt tid för intervallet. Att nollställa ska inte vara så svårt som jag förstått, utan man använder en sticka för att göra det. Har inte nollat min ännu så vet inte riktigt hur man ska göra.

• Skrutt 83

Jennie: vågar smyga in ett försiktigt grattis! :) hoppas på att ha dig i september tråden snart

• Skrutt 83

Jennie och Pumann: ser väldigt lovande ut!! Håller tummarna!

Ser med spänning framemot att få se hur det går för er som äter borago nu, håller tummarna!

Här går det framåt, var på ul igår och såg en liten tuss med pickande hjärta! 7+4 idag enligt ul! *Lycka*

• Skrutt 83

Jennie: vågar mig på ett försiktigt grattis för kvällens test ser onekligen verkligen positivt ut!! Grattis!!

• Skrutt 83

Gummsan: Åhh grattis!!!! Hoppas mannen din också kan glädjas snart!

Sweasmamma: har bara haft vita tjocka flytningar precis innan bim de gånger jag varit gravid!! Har för mig varit det säkraste tecknet, håller tummarna!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester