• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TimeOfMyLife skrev 2011-12-29 11:38:22 följande:
    Tack! Är i vecka 17 nu så det var ett tag sedan jag fick dom där underbara bilderna :D

Min poäng är, skit i rfsu :P Jag höll på att smälla av när jag såg skillnaden mellan dom olika testen :P  
    Skrattande

haha va kul o hör vad folk tycker om olika tester, endel säger man kan ej lita på CB o en del på nå annat haha
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-29 11:55:10 följande:
    jag får ont i livmodern när jag gör hastiga rörelser.... det kan man få även om man INTE är gravid va??
    de hade jag i början av mina båda grav.... men visst kan man få de även om man inte e gravid också.

har du testat nå mer puman??????
  • Jennie83
    Together90 skrev 2011-12-29 15:05:06 följande:
    Kan du? 

så jag borde forsätta testa ?
    Jag är på BIM-5 men har alltid dem tidigare graviditeterna kunnat testa nästan redan på BIM-7 liksom.. så jag känner mig så uppgiven och har "gett upp" denna cykel nästan men ser du nått litet så ger dig mig lite hopp..  
    jo jag ser.

jag fick svagt + då jag väntade båda sönerna 4 dagar före bim.
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-29 16:44:44 följande:
    Ser ju riktigt bra ut Jennie. Men frågan är när du tog dina första. Känns som över en vecka sen, borde det inte bli starkare?
    ja jag minns ju inte när jag tog första men typ då, men de va ju som typ mkt svagare då. vet ju inte ens när jag har bim
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2011-12-29 16:48:51 följande:
    ser pos ut! Huvudsaken det e starkare, inte HUR mkt starkare! Grattis Jennie!
    Tack hoppas, näe precis. hoppas de e starkre sen.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester