• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Therese 529 skrev 2012-03-21 18:54:23 följande:
    Hej hej! Måste få hjälp av alla er testgalningar ;)

Håller på och blir knäpp här!  
    Skulle haft mens för en vecka sen men den har fortfarande inte kommit, sen misstänker jag att ÄL kom senare denna månad, den 7/3 dvs 14 dgr sen idag. Men ja vet inte säkert...

Har tagit test lite då och då och fått sådär supersvagt. Idag tog jag ett CB digitalt NEGATIVT och ett vanligt CB som visa detta, är efter 5 min och jag tog ut remsan för att se bättre...

Men va tror ni? har någon vart med om liknande och vart gravida??  

ser brett ut 
  • sweasmamma

min dotter är made in bed=) ha ha ha, inget mer spännande än så .. dock är ev pyret made in förrådet .. ha ha, eller i badrummet , ha 

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-22 08:07:54 följande:
    Jag säger så här... Det verkar kunna va fel på fyra olika märken. Nu är jag så förbannat trött på spöktest. För tjejer... Det är helt blankt idag och jag tror jag gör mig en otjänst om jag hänger kvar vid hoppet...

Tusan med!!!!
    håller tummarna ändå , du har ju några dagar kvar och igår sa du helt blankt och det va det ju inte =) kram 
  • sweasmamma

pratade med bm här inne på fl! vi pratade ang vakoul, som dom sa jag hade inne i livmodern på senaste kk besöket , mitt test va ju neg där! sen pos 1-2 v senare, testade inte däremellan! nu säger hon att en vakoul är en tidig grav eller rest från mf!!! jag fattar inte!!!!!!! jag kunde inte ha äl OM det vatt en rest ju ,eller?? och resten är ju inte ute!! TÄNK OM rest producerat hormon så att jag inte är gravid nu ??utan att det bara är nåt som ligger kvar ???

ÅÅÅHHHH förstår ni min oro?? =(

nä jag åker till KK idag , jobbar nu sen till sjukgymnast samt banken sen åker jag in , oron is killing me!!! 

• sweasmamma
    N1987 skrev 2012-03-22 08:41:46 följande:
    Swea: har dina tester blivit starkare? I så fall tror jag absolut att du är gravid vännen. Rester gör inte att plussen blir starkare. Förstår att du är orolig och tycker det är jättebra att du åker in. Du ska se att det kommer gå jättebra idag!
    jag har inte testat mer...... men om det va en rest skulle det väl inte visat neg på kk och pos 1-2 v senare
  • sweasmamma
    sweetie85 skrev 2012-03-22 08:44:36 följande:
    ingen som kan / vill hjälpa??
    ser ev nåt streck men... svårt

• sweasmamma
    N1987 skrev 2012-03-22 08:50:06 följande:
    Swea: nej, det verkar konstigt att resten plötsligt skulle börja utsöndra mer hcg och ge utslag 2 veckor senare.. Jag är ju ingen expert men jag tror inte att det är resten som ger dig utslag på testerna :)
    hoppas det .. vakoul är en tidig grav ELLER rest ! det har jag fått svart på vitt och då är jag i v 8 isf för 5 ... vi får se idag !! jag mååste in till kk , jag tänker på detta heeela tiden =(  det måste ju vara en grav som visar pos  efter neg !!! jag har riktigt ömma bröst mår illa ont i svanken samt trött och svullen ! brösten är större!

men nä jag åker in alltså , orkar inte med alla frågor i mitt huvud!!! 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-22 08:54:07 följande:
    kk? förstpr din oro gumman men jag tror att du är gravid. uppdatera sen. styrkekramHjärta
    japp det va dom som började snacka om denna jäkla vakuol i livmodern osv !!  jag vill ställa alla mina frågor till dr där samt ett vul !!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester