Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
kanske syns bättre här :P
kanske syns bättre här :P
Taget nu på kvällen. Tycker ni det fortfarande liknar Spök? Jag har vara dragit ber ljuset lite lite då lampan va så stark.
Jämförelse mellan igår och idag.
Jag tror jag är på äl+10 blir så jäkla fundersam. Mår som om jag vore gravid till och från.. men jag har beställt billiga så borde komma i morgon med posten. Om det inte är positivt ska jag kontakta cb för det är ju förfärligt ofta det spökar.
Någon som ser något?
Jag är ej gravid. Fy vad ledsen jag blir trodde verkligen testet igår med cb va positivt. Cb skickar mig ett nytt test som plåster på såren.. pyts.. jaja ny cykel snart.
Tack snälla. Ja visst blir man. Även cb som jag testat med va blankt idag så på ett sätt skönt för då vet man. Jag testar på nytt om mensen blir sen men äl+ 12 i morgon så borde visat något. Har du barn sen innan?
[quote=78050237][quote-nick]Lill90 skrev 2017-09-27 12:13:15 följande:[/quote-nick][/quote]
Suddig bild men det ser positivt ut trots CBs kända spök :)
Hej!
Är en av dom som läser men som inte skriver så mycket. :)
Har försökt i några månader. Hade sex 6 dagar innan ägglossning, blev sen sjuk och fick äta antibiotika. Blev inget mer sex. Har inte tänkt eller hoppats på att vara gravid denna gång, inte heller läst något på FL. Har lixom känts kört!
Har lite ömma bröst men inte mer än vanligt. Så tog jag detta test ikväll bim-2 bara för andan föll på.
Va faan! 2 streck direkt! Är det ens möjligt?
Billiga tester - kan dom luras?
En fråga. Det här med att lysa med lampa... Jag trodde inte jag skulle gå så långt men nu är jag där. Tog ett nytt test idag på äl+10 och tyckte mig skymta något inom tiden. Började sen lysa med lampa på alla tre test från testlagret som jag tagit. Det syntes streck på gårdagens och dagens men inte det jag tog på äl+8... Är jag FÖR knäpp nu?
Hoppar in med en ältest-fråga, såhär såg mina test ut idag
Översta är nyss och den nedre vid 12. Igår va det riktigt svagt. Tror ni jag missade stegringen bara eller hur funkar det? Första gången jag kör med äl-test :)