Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ser det även ut som att detta är negativt?
Ser det även ut som att detta är negativt?
Snälla säg att jag inte inbillar mig?! Tolfte försöket!
En bättrebild, syns kanske fortfarande inte men både jag och maken ser och han brukar alltid vara skeptisk ;) översta från idag och jämför med äl+8 när jag blev gravid med första barnet :) måste Påpeka att hag precis hade kissat men klämde ut några droppar till !!! FM kiss :)
Med lite redigering kanske?
Bättre bild? Nu är det ju torkat och därmed ogiltigt, men ändå...
Någon som fått spök på predictor early? 3 st? De 2 översta är torkade sen igår. De har alla synts innan 10 min. Är på äl+8
Bim-4 andra morgonurinet...
Själv är jag på äl +7 eller 8. Min son gick bort i magen <3 (v.22) nyligen så har inte helt koll.
Fått svaga plus eller spök med PE igår och idag. 3 st sammanlagt.. nervigt detta
Alltså jag trodde ALDRIG att jag skulle skriva i denna tråden. Är det positivt så är det positivt liksom... men så när jag idag (BIM -2) skulle ta ett test pga lite alkohol eller inte ikväll så tyckte jag först det såg negativt ut och var på väg att slänga. Men precis då fick jag syn på något väldigt svagt. Alltså är det bara hjärnspöken eller finns det faktiskt något där?
Väldigt tidigt men det känns faktiskt som att det borde va påriktigt... vad tror ni? Bim 29/9.