Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-05 15:54:29 följande:
Jag bor nära uddevalla :) det har nog kommit några dm idag :) plogbilarna kör för fullt här på bygda
ÅHhhhh finally, jo jag kan förstå det och jag hoppas att ingen tar illa vid sig pga min önskan men jag har följt slemmis ett bra tag :)
åhhh vilken mage :) och jätte jätte söta kläder. hur går det för mannen? är han förväntansfull? åhh nu är det inte långt kvar. fan vad tiden går. känns som att det inte var så längesedan du plussade :)
Åt helsikke. asså här händer inte ett jota.
det enda som är är att mensen börjar finally att repa sig dvs komma regelbundet och nu det sista har jag böjat blöda runt äl, lite lättare att hålla koll på äl så sätt hahaha.
jag är på äl+9 och kommer testa ikväll ev. så håll tummarna för mig
jo mannen har tagit in det.. han är väldigt go mot magen och klappar den ofta.. Han har erkänt att första halvan av graviditeten var fruktansvärd för honom... han var orolig och rädd hela tiden men ville inte visa något för mig eftersom han kände att han var tvungen att vara stark ÅT mig... så typiskt honom att bära hela världen på sina axlar... jag sa i går att jag kände mig fruktansvärt ensam och rädd med min oro eftersom han verkade så nonchalant och ointresserad- så det var ju en miss i kommunikationen oss emellan. Nu är det väl inte så troligt att det blir fler barn.. men OM det blir det så vet vi vad vi ska bli bättre på iaf
Mannen känner som du.. att det inte var länge sen alls jag plussade... jag tycker tiden kryyyyyyyyyper fram men varje kväll när vi går o lägger oss så talar jag om hur många dagar det är till BF och han svarar med "swisch vad fort det går". haha Han har börjat komma in i "blivande pappa-rollen" så fort jag grimaserar för en sammandragning eller mår lite kasst så kommer frågan "Hur är det? Ska vi åka in?" ha ha