Leeroy skrev 2012-11-19 19:15:04 följande:
Det har väl aldrig svängt i 120 över en helg?! Vi har vetat "länge" att vi ska gå isär & mitt i allt detta RÅKAR jag bli gravid, efter oskyddat i ett års tid. Två veckor innan jag blev gravid fick jag höra att jag inte kunde bli gravid pga en cysta och jag råkade faktiskt LITA på min gynekolog. Två veckor senare blev jag på smällen efter TVÅ avbrutna samlag som, enligt både min egen matte och min app, inte ens var kring ÄL.
Sedan att jag mitt i allt detta fick ett missfall också var ju bara lite väl kaka på kaka.
Och nu verkar det som att allt jag gör eller har gjort bara var helt fel? Ja, förlåt mig så hemskt mycket att naturen ville göra såhär. Jag har det GANSKA jobbigt just nu, men det är väl något jag får skylla mig själv för. För det känns så.
nej nej.. det var inte dig jag enbart syftade på utan att det förekommer att det svänger och för OSS som står utanför kan det dessutom uppfattas som att det svänger mycket fortare än det gör när det bara skrivs några korta rader.
Jag förstår att du har det jobbigt..dubbelt och kanske till och med trippelt upp, men du måste också förstå att saker och ting verkar lätt förvirrande för oss som står "utanför"