Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-04 14:18:04 följande:
jag har en leonberger... hon är ganska HÖG men har inget "kött" på benen och blir trött otroooligt fort hon är inte "Underviktig" så men borde ha mer muskulatur och revbenen ska inte synas på det viset... som din hund låter var min schäferblandis också.. han hade bordercollie i sig.. helt galen ha ha...betedde sig PRECIIIS som det du beskriver.Gåband/löpband har vi talat om.. jag hatar att gå men gillar att springa men med den vikt jag har idag får jag ta det lugnt och inte börja löpträna direkt, men det finns fortfarande väääldigt dåligt med tid..men om jag går upp bara en halvtimma tidigare och går direkt till bandet kan jag ju hinna med en stund då tex, tv hinner jag aldrig titta på *S* vi spelar in alla bra serier och försöker hinna titta lite på helgen eller om man har ledigt någon dag, vi ligger flera veckor efter de flesta serier och då har vi ändå bara 4 tv-kanaler ha ha.... så är det att bo ute i skogen och ha långt till jobb o skola.....Jag HADE gått ner 15 kg i höstas men då jag började med IVF-behandlingen gick jag som så många andra som gör det upp i vikt drygt 10 kg, det var fruktansvärt vid äggplocket för då fick jag ställa mig på vågen utanför operationssalen och då visade den helt plötsligt 3-siffrigt efter att ha varit straxt under 90 bara några veckor tidigare... guuud som jag skämdes trots att jag vet att det är vanligt att man går upp.
Och första frågan jag fick när jag ringde för att styra upp nästa behandling var "hur går det med vikten?" tja vad svarar man.. det har varit JUL, jag har gift mig.... inte så att man svälter sig själv då liksom *S*
Men ett löpband står på önskelistan och ev ska vi hyra ett, av bättre kvalitet för då får man ett riktigt riktigt bra utan att behöva köpa ett och det stället vi kollade kunde man binda på två månader åt gången- så man inte blir stående med ett svindyrt band som man inte använder eller nåt.
Men kan du inte träna varje helg istället? För om du tränar lördag och söndag och äter nyttigt lär du gå ner.
Har förstått att ni kämpat ett tag och hållet tummarna för att det ska ta sig för er!