Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
en fråga till experterna..
om jag hade starkt utslag på ägglossningstesten igår och idag svagare men ändå starkt har ägget släppt nu då redan?
en fråga till experterna..
om jag hade starkt utslag på ägglossningstesten igår och idag svagare men ändå starkt har ägget släppt nu då redan?
åh då vet ni vad jag gör ikväll =)
då ska väl jag ha bmi om ca 14 dagar
Slemmis ja det får det blir =) för i söndags var testet nästan blankt och igår tok starkt och idag nästan som igår men svagare så passa på igår ikväll och imorrn så har man inte missat det alla fall
Hur skulle ni tolka mina äl test ??
Det översta är från i måndags det andra och tredje från igår och det längst ner från i dag
ok slemis inte ens det första? trodde jag hade äl i måndags nämligen för i söndags var det nästan blankt
Jag var på gyn i måndags då såg han en fin äggblåsa på höger sida mer sa han inte bara att jag kommer få minmens om 14 dagar ca..
ja jag vet inte han sa så han sa även att han ville ja skulle vänta en mens innan jag försökte igen så han verkade inte vilja svara på mina frågor opm det är bästa tiden nu bli gravid eller ej..
Ja vi får se då på testerna om dem blir starkare eller svagare får mysa med gubben ändå så man är på säkra sidan..
Jag har haft molande värk i magen med i 4 dagar ca men nu har det blivit mildare så tror sj ägget släppt men man vet ju inte
ja sant, han sa det när han fick höra att jag inte hade haft mens ännu efter missfallet och fick äl direkt,, han mätte inte äggblåsan heller utan sa bara att det var fina slemhinnor och var en fin äggbllåsa på vänster sida..
ja jag har alla fall haft ägglossning eller har det nu eller inom det närmsta så jag får mysa på nu då i några dagar till jag sa till mannen i måndags att idag och två dagar till så ska vi mysa sen får du vila lite hehe.. men verkar som han får jobba lite till =)
Slemmis
påförsta ser jag något men tycker jag ser två extra streck hehe på det andra tycker jag det ser vitt ut där strecket ska vara men som sagt svårt se