• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-02-17 20:17:16 följande:
    nu är jag tillbaka från min promenad.... vart skit arg......

va inne i affären i max 10 min... o min hund e van att vänta utanför...

antagligen blev väl nån arg för ja bundit han utanför... för nån hade knutit upp hans koppel o släppt han lös på den stora parkeringen.. precis brevid en stor trafikerad väg......

som tur va älskar min hund mig såå mycke att han hade satt sig precis utanför ingången o väntat på mig..

MEN RÄDD VAR HAN!!!

ÅHHHH va sur ja blir!

knasten : som bambi sa ... hon påstog att de enda testen som visa stegring var cb med veckoindikator... o att det var en slump hur starka testen var..  
    Men va faaaan :-O stackaren
  • lillabambi
    Radioactiive skrev 2012-02-17 20:38:43 följande:
    Känndes skumt å få ett sånt svar haha, hört helt annat i 6 månader nu om det, men hallå eller?:S
    testen blir svagare så har väl fått mf eller nått
    Undra då varför testen har olika känslighet om dom inte känner av hcgn :-/? fattar inte alls vad hon menar!
  • lillabambi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-17 21:14:26 följande:
    Fidelis.. vi är grymt synkade du o jag då... fick positivt på mitt ÄL-test i eftermiddags

Plus att vi firar min födelsedag i dag och min suveräne älskade make hade köpt en ny laptop till mig, min röda fina kraschade för några veckor sedan och det är eg inte panik för jag har sonens slit-o - släng laptop så jag kan surfa på.. men till hösten behövs ju en när jag återgår till föreläsningar... nu fick jag en.. en ROSA!! och så fick jag ett wii fit Plus med bräda...perfekt för panikträning för att få kilona att rasa....jag har fan bästa maken i världen... nu ska vi bara pricka in en bebis i kväll eller i morgon också
    vilken karl du har  
    Fick oxå min rosa fina dator av sambon när jag fyllde år  
  • lillabambi
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 21:43:48 följande:
    Det samma gäller Apotekets!
    apotekets visar väl inte spök?
  • lillabambi
    EvaMajja skrev 2012-02-18 11:51:27 följande:
    Jag passar på att få hjälp i den här tråden. Jag är på BIM -4 idag och så här såg teststickan ut i morse. Det syns ett litet svagt streck, som kom ca 5 min efter att jag tog det. Men vi har försökt ett tag så jag vågar liksom inte hoppas. Kan det vara ett spökstreck bara tro? Eller kan det vara så att något är på gång i magen? :) jag har börjat ta lite Kan Jang också eftersom jag har haft förkylningskänningar, kan det påverka testet tro?

Behöver hjälp av er att tyda detta! Vad ser ni?

grattis till ett pos test
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-18 11:58:29 följande:
    näää vet inte va jag ska ta vägen =( jag mår sååå illa   detta är sjukt jobbigt alltså !!!!!!! 

usch din stackare
  • lillabambi

Nu vet jag inte riktigt vad som hänt då jag inte kollar här 24/7 men jag kan bara tänka mig att det har med att göra att någon anser att någon sagt nått opassande?! 
    Jag tycker att lägger man upp grejer här eller säger någonting så ska man även kunna ta dom svaren som anses negativa, här inne så är det inte bara en plus tråd för då hade denna hetat någonting helt annat!
    Tycker absolut inte att någon ska lämna, man ska kunna säga vad man tycker och även viktigt att stå för det oxå
    Skärpning brudar, stötta var det här va ?!{#emotions_dlg.flower} 

• lillabambi
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-19 14:42:22 följande:
    Har man alltid en lutealfas på 16 dagar om man har en mens cykel på 30 dar?
    jag har en cykel på 30 dagar och har haft 14 dagars
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester