Marie-anne skrev 2011-10-19 03:12:53 följande:
hej! köpte test idag, men det stod man ska testa den dag man väntar sin mens så jag får vänta. mitt streck som var jättestarkt först kom direkt och var lika starkt tills efter dom 30 minuterna man ej ska lita på testet, det var därför mamma såg det också, men nu syns det lite sämre men det har ju legat ett tag
jag ska han mens den 28, så jag ska kolla då,sedan får vi se, vad som händer, ska prata med killen igen och höra hur han funderat nu när hans jobbiga period har lugnat ner sej med sk kompisen som stal pengar.sedan tar jag det från det, den som lever får se=)!
Men det står det på alla tester... och du trodde ju i en annan tråd att du var långt gånget.. Jag skulle inte vänta en enaste dag med att testa om jag vore du... Har du BIM den 28 så borde du haft ägglossning precis nyss om du inte är gravid, har du kännt av det?
I ditt fall är det inget att vänta på tycker jag.. ta testet i dag och få svar om du är gravid eller inte... sen kan du gå vidare.. och har du haft oskyddat sex senaste veckan så kan du isf testa igen efter den 28:e om mensen är sen då