• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Togheter varför får ja inget på testlagrets då utan bara skit skuggor?? ja det kan inte du veta men det är frustrerande.. det kan ju vart cb som gav spök med

• Soffiie

jag  hade missfall den 22 nov och har inte fått mensen efter det så har ingen aning om va dmin kropp gör

• Soffiie
    Together90 skrev 2011-12-30 09:07:41 följande:
    Mm men det trodde jag också, alltså att jag hade fått negativa men grejen var att när man testar för att det ska vara negativt och inte positivt då tittar man inte lika noga och analyserar inte testen.. 
    Har du tagit blodprov däremot och får svar att ditt HCG är nere på lågt.. men annars kan det vara rest, jag fick dock MA 9+0 ungefär..  
    nej jag tog ett blodprov då när ja var på akuten den 18e nov då konstaterades de jag hade tom hinnsäck så då togs hcg då hade ja 7690 i hcg men sen togs inget mer jag fick gå till gyn den 24 och då hade allt kommit ut spg han på ultraljudet..
    jagska tillbaxs på måndag till gyn på efterkontroll hoppas få mer klarhet då vad kroppen håller på med,,

jag har testat så mycket och analyserat och kollat och i lus och inte och ja alla vinklar och jag har haft helt blanka flera dagar typ 2 veckor sen nu dessa så jag tror inners inne det inte är från gamla
  • Soffiie

ja men det är på alla tester jag tar och det är bara när man lyser igenom inte när man kollar på testet bara så där,,
    Har aldrig vart med om detta innan med testlagrets stickor

• Soffiie

jag tror dessvärre det är fel på sttickorna tyvärr även fast det ger en lite hopp

• Soffiie

jag ska med skicka ett mail till dem för man blir ju tokig jag har tagit hurmånga tester som helst på två dagar men typ bara två som blir blanka andra blkir så här mer eller mindre

• Soffiie

Har fortfarande inte fått min mens efter missfallet i npvmeber blir galen alltså nu är det  46 dagra sedan

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester