Mini Léonie skrev 2012-09-07 22:32:34 följande:
Alex:
Jag fick ju aldrig någon förklaring. Sökte privat och fick tid direkt, svampen hittades på cellprovet som jag berättat innan och efter kuren för det var plusset där. Ska bli intressant att se när bebis är född om man testar svagt alltid då med. Tror bara det är så att vissa av oss har lite i urinen utan att det för den sakens skull är farligt (även om fakta säger att Hcg inte finns annat än vid grav så är vi ett par personen som verkar bevisa motsatsen)
Jag hade ringt och bokat en privat tid om jag var du.. Och sen behöver man inte dra på hög växel med vad som ska utredas men mer för en koll och kanske slappnar kroppen av att få kollas.. Kanske va det därför jag plussade med? Man får aldrig veta liksom
Hejar på dig! Din tur nu liksom...
Tack underbara du
ja jag var så otålig redan i början och nu får det faktiskt vara våran tur nu.
faktiskt tog jag ett äl test nu o nästaaann positivt så äl imorgon :) denna månaden kör vi på varannan dag.
ska ta tag i kragen o försöka ringa imorgon. får se vad de säger. tog ett gravtest nu o visst sns det mega svagt men det har det gjort hela tiden. jag får släppa det nu. borde inte vara nått. precis som du säger så borde det vara starkare än så. :( nja. utredning är väl igentligen lika bra att ta för det tar tid med en utredning vad jag har förstårr. tiden går fort. det ahr ju snart redan gått 1 år sen vi började så varför inte?
tror det är som du säger. det kanske får mig att koppla av mer. pratade med min läkare och han sa att jag skulle ringa honom för att boka tid för ett blodprov. för att se att jag inte ahr nån vitaminbrist pga att sen förlossningen så har jag tappat hälften av mitt hår :( vill veta om det beror på b-vitaminbrist eller nått annat.