• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Flikkan: trixade dina bilder. på de torkade ser jag med färg men inte de fuktiga :S men det syns nått. vet inte vad jag ska tro
  • alexander2011
    Stella 78 skrev 2012-09-05 21:35:00 följande:
    Självklart hoppas jag att du är gravid nu Alexander.

Men samtidigt vill jag inte att du ska bli besviken igen. Hade det varit riktiga plus så borde de ju ha bli it betydligt starkare på de 3 dagar du visat testen. Kg förstår hur du känner då jag ju också får så. När det är tidigt efter äl så blir jag alltid hoppfull men förstår att det bara är falska sträck då alla blir mer eller mindre likadana.

Hoppas du får ditt plus snart! Och jag själv förståss 15:e försöket nu...
    OJ 15:e försöket. Klart vi måste få plusa snart..varför ska det vara så svårt?

Jag tror jag har b-vitaminbrist o ska köpa lite starkare b-vitaminer för att se om det hjälper.

Nä ag förstår dig precis. Bak i huvudet går tankarna hela tiden att näää. jag är helt hundra på att det är spök. varför skulle det visa 2 sträck. jag har fåt så här innan osv osv.

men när jag ser detta så blir jag ändå lite hoppfull likt förbannat hahaha. samtidigt som man blir arg över att de inte verkar bli starkare. ska ta med morgonurin imorgon och på lördag. är det inte starkare då får vi iaf hoppas att vi kanske kan ha prcikat in äl ist     
  • alexander2011
    Körsbär skrev 2012-09-05 21:36:55 följande:
    Hej! Jag måste fråga en sak, jag har plussat nu, och ringt min ivf klinik och ska på ultraljud den 5:e Oktober...
    Vad gör jag nu? Ska jag ta kontakt med en barnmorska eller hur gör man haha? 

Japp, kontakta bm o be o få tid för inskrivning :) GRATTIS IGEN, fasen vad kul asså :)
  • alexander2011
    Körsbär skrev 2012-09-05 21:52:28 följande:
    Tack för ett snabbt svar!!! Har kollat runt lite på internet och ringer mvc imorgon.
    Tack ännu en gång, du ger mig en sån positiv energi :) 

Åhh vad underbart att höra {#emotions_dlg.flower} tack tjejen :) ja ring imorgon
  • alexander2011

Lite trixat, understa är vattentestet, översta de första jag fick utslag på o de mittersta från idag

Båda testerna i urin från idag eftermiddag o 3 timamr senare

Vattentestet underst och det översta var den jag tog samtidigt i urin 

tjejer. jag lägger in sista bilderna här nu jag LOVAR hahaha. måste lägga in bilder på vattentestet o mina från idag, dvs den jag tog i eftermiddags och den med vattentestet :)

känns som att jag är väldens största ego och tar upp hela tråden men detta är fanimej intessant asså hihi. TÅNK OM ändå. annars får jag hoppas att vi pricka äl ist  
  • alexander2011
    Körsbär skrev 2012-09-05 22:10:43 följande:
    Jag ser plus på samtliga test förutom den som är "vatten testet".. Svaga streck men man ser :)

Jag hoppas bara att det inte är spök denna gången oxå.
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-09-05 22:56:01 följande:
    Nu har jag fått tid till kk för planering av inseminering! :)
    Känns liksom långt till det blir insem med tanke på att jag har tid 25/9, sen sätta igång mens, sen stimulera etc.. Aja, tid har jag iaf nu!! Jiiihoooo!!!

Åhh vad underbart :) en vännina fick besked idag oxå om samma sak o hon ska oxå in i okt
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-09-05 23:11:38 följande:
    Tack Alex!!

Trist med dina oklara streck. Rädd att det bara är spök. Hoppas du snart får starkare!

Vi är oxå rädd för spök. sambon sa att dessa tester kan göra en tokig. de är så oklara o han har sett hur mina har sett ut så han vågar inte säga bu eller bää.

han säger bar  a "fråga experterna" hahaha, på FL asså
  • alexander2011
    Flikkan skrev 2012-09-05 23:19:09 följande:

Bim på fredag =/
    ska hålla tummarna för dig. oroa dig inte för blodstrimman :)
  • alexander2011
    HelenFr skrev 2012-09-06 00:46:08 följande:
    Knasten: Jag håller tummarna för dig, vi blev gravida på vårt 25:e försök och det blev till precis innan vi skulle påbörja vår IVF...

Alex: jag ser på vissa men vissa inte men det borde bli stegring tycker jag... Håller tummarna för dig också...
    Ja det tycker jag med :( spök säkert. får jag inte starkare imorgon/lör så är det helt klart spök asså
    viochdu skrev 2012-09-06 05:29:41 följande:
    Nu är jag hemma från bareclona!!!

Grattis alla som fått plus.

Alexander jag ser svagt svagt på dina test utom vattentestet.. Åååhh håller tummarna

Kom hem igår kväll och kissade på en äl sticka och det blev starkare än kontrollstrecket :) så här är ÄL tillbaka som vanligt trots mf.et. Sköööööönt. Mannen och jag gosade till det redigt ordentligt igår.. Sjukt va man kan sakna en människa så mkt :)
    Tack. tittade idag på vatentestet o det syns INGENTING. så gravtesterna borde inte visa nått heller. då är det nått annat det reagerar på. de borde inte ge utlsag innan äl.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester