Miss Maria skrev 2016-06-01 08:29:13 följande:
Men men gud! Jag va så nervös innan jag gjorde det! Tankarna snurrade att det va för tidigt med sånt test samtidigt som jag egentligen visste eftersom jag tagit flera väldigt svaga innan! Dock väldigt förvånad att vi klarade det på första försöket!!! Men nu ska jag njuta för det här är nog sista gången det växer en bebis i min mage <3
Med mina två första barn blev de till på första försöken, väldigt bortskämd med att enkelt bli gravid helt enkelt.
Men denna gången var jag nervös att jag var för gammal...men blev gravid på andra försöket, dock ökade inte testerna och trots att jag hade streck synligt på testlagrets så visade till slut det digitala EJ GRAVID i samma urin...jorden försvann under mina fötter, aldrig vart så ledsen och knäckt...några dagar senare började jag blöda. Så när vi nu på försök nr 5 fick plus på stickor igen så vågade jag knappt ta digitalt, tog det på BIM+1 och fick GRAVID 2-3, förvånad det visade så högt redan men kändes så himla bra och som en riktig revansch! Så nu hoppas vi det går hela vägen denna gången förmodligen sista gången med bäbis i min mage med.