• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-11-07 09:45:31 följande:
    jag ser =) får jag trixa??
    provade att trixa lite =) när har du bim?? strecket är ju detenitivt rosa men ganska smalt
  • sweasmamma

oj oj va nervös jag blir för jag brukar ha ganska vattniga vita flytningar innan bim men dom är verkligen tjocka =) ååhhh hoppas

• sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2011-11-07 09:27:06 följande:
    jag tror du är gravid=) *pepp pepp*

kan du inte tjuvtesta idag=) för vår skull!
    det är nog för tidigt??!!! måste det nästan vara men tjaaa,jag är ju inte den som är den..får rusa iväg efter jobbet =)
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-11-07 10:03:56 följande:
    Pumann: åhh vad spännande! Vilken dag befinner du dig på? Ser framemot ett test att analysera!
    äl +6 eller 8,tror +8
  • sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2011-11-07 10:00:23 följande:
    testa testa=)
    hi hi!!! annars får jag ju mina tester imorgon =) jag blir ju helt nervös,vi är på försök nr 4 och jag har inte varit så uppjagad denna gången utan mer..chillat =) men dessa tjocka vita har jag inte haft innan ,helt kompakt liksom..urk =)
  • sweasmamma
    akada skrev 2011-11-07 10:34:46 följande:
    Yahoo jag tror jag ahr plussat minsann! Bim -2 idag! Vad tror ni?
    Det är vagt men jag ser d klart o tydligt=)

grattis!!!! ser bra ut 
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2011-11-07 10:52:06 följande:

Stooort grattis till alla er som plussat!!!!!!!

Önskar jag hade följt er men jag testade minus igår, BIM -4.. Inget att analysera..

Pumann: testa testa testa!!!!! Jag hade också såna flytningar när jag var gravid! Hade tom trosskydd ibland... haha!!!

va?? oj va hoppet stiger inom mig!!det kommer liksom när jag torkar mig..tjockt och nästan som små klumpar i ..typ..urk sry=)

Bim-4?då finns det ff tid för ett plus..håller tummarna för dig  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester