Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gör inte om det Dumt att bli arg på döda ting också men jag förstår preciiiis vad du menar
ja hur går det här... som vanligt...BIM-1 i dag.. känner inga menssymtom, men heller inget synligt på testet.. nu är mina tester slut har ett digitalt bara som ligger o väntar och inte ska tas förrän jag passerat BIM... så nu dröjer det två dagar innan det kommer något mer från mig, om inte mensen kommer först.
hmmm ingen mens ännu... men lite bruna flytningar i morse och en prick blod.. jo jag skojar inte.. en PRICK på toapappret när jag kissade i förmiddags....
Testet i morse var ju negativt så jag är säker på att mensen kommer som den ska i natt/ i morgon..
Men var o handlade nyss och det har kännts hela tiden som att NU kommer den... jag tror ni fattar vilken känsla jag menar.. man liksom känner att det "rinner till" där nere och då vet man att man måste ta sig hem och fixa tampong eller binda... nu stod vi ju på affären flera mil hemifrån men jag brukar inte blöda jättemycket och jag hade mörka jeans på mig så jag tänkte bara no biggie... ... i kön blir jag otroligt illamående... måste bara ha något att äta NU för att stilla det så jag gör som jag predikar att man inte får.. jag öppnade en chokladbit innan jag hade betalat den och stoppade i mig för att dämpa illamåendet..........
Väl hemma in på toa.... och NEJ.. inte en droppe blod bara äcklig flytning..*urks*
MEN för att övertydliga det hela.... illamåendet KAN bero på blodsockerfall.. har inte ätit nåt sen 9 i morse så jag börjar bli lite hungrig också....