LnH skrev 2012-07-03 10:44:50 följande:
hmmm fråga, tog ett cb för jag har haft underliga känningar, och tänkte att jag skulle ta ett test, har haft mensvärk sedan 2 dagar efter ÄL, det drar och ila i ljumskarna, det gör ont på blygdbenet och jag har metall smak i munnen och brösten ömmar till och från, dock 6 dagar kvar till BIM. Men CB visade först ett superstarkt plus och när kontroll strecken kom upp var det fortfarande super stark (dvs det var lika starkt som strecket i kontroll rutan). Men efter 4 eller 5 minuter så blekande det och efter 7 minuter var det helt borta (man kan ana en super duper svag skugga men inget man kan få med på bild).
Så plus tecknet var superstarkt i 4-5 minuter för att sedan helt försvinna. Det står att man ska/kan avläsa resultatet efter 2 minuter och att man inte ska läsa av det efter 10.
Vad betyder detta?! Vet att det bara är att vänta för att se, har varit så skengravid så många gånger, efter IVF och efter vanliga försök men det här är första gången som hela munnen smakar metall, och allt, smakar metall, kaffe, tandkräm, mat etc..
Märkligt! Tycker ju inte att det borde blekna så fort... Det ska ju gälla det som syns efter 2 min så det borde vara ett + Skulle ändå tagit ett annat test för säkerhets skull... CB verkar inte helt enkla att ha att göra med (förutom det digitala då...)