• lalalovee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hm aa kanske. Första månaden jag använder det så ville se stegringen och "nedstegringen" om man kan säga så.. Men kanske fel då

• lalalovee

Gud vad glad man blir. Det bara trillar in massa plus, grattis tjejer! Nu är testningen igång för mig också hahah har "lyckats" hålla mig till BIM-5.. Någon som kan lägga in mitt? Sitter på mobilen..

• lalalovee

Kan verkligen inte sova så det blir ett inlägg mitt i natten! Ett positivt test i fredags (BIM-4) vilket jag faktiskt inte kände att jag kunde lita på eftersom att jag läste att Docmorris gett flera falska positiva. Men nu är jag faktiskt på BIM+2 och ingen mens i sikte!! :) Och vet inte om jag inbillar mig men min aptit har ökat drastiskt, har en sorts molvärk och springer på toa mer än vanligt.. Bröstvårtorna är styva och brösten känns tyngre. Vågar dock inte testa, ifall det blir neg eller ett tidigt missfall (igen) hoppas iaf mer än någonsin nu!!!!

• lalalovee

Johannalovisa ser det, grattis :) hoppas det fortsätter stegra!

Ska prova rosenrot.. Någon som vet när i cykeln det är optimalt att ta det? Eller spelar det ingen roll?
    Grattis till alla plus, det ger en hopp!!

• lalalovee

Okej tack :) har gjort det, men känns som att det är väldigt delade åsikter då vissa inte alls rekommenderar det. Ska Google det!

Jag tror att du prickade in ÄL bra, nästan perfekt och spermier kan ju överleva ett tag så vi får bara hålla tummarna om att det tog sig. Hade ju varit värre om du missade att det skulle slå över tkr jag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester