Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
vänster från idag och höger från igår.
är det verkligen någon skillnad? :(
Jag ser
vänster från idag och höger från igår.
är det verkligen någon skillnad? :(
tack.
vet du hur mycket/fort hcg stiger innan BIM?
Jag tycker jag ser på den nedre med. Tycker inte de ser grått ut. Mer ljust rosa som pastellrosa typ.
I brist på annat så trixar jag ett kort från förut på mitt torkade test... Är detta är torkstreck tror ni??? Samma test på alla bilder...
Hcg ligger på ca 48 på bim.
weeks since LMP mIU/mL
3 5 - 50
4 5 - 426
Taget från wikipedia
Testlagrets tester mäter dessutom från så lågt som 12,5 har dom själva skrivit i mail till flera personer här i gruppen.
Jag känner också typ molande och är trött (men vem är inte de på hösten;p) har varit så sen i lördags och då fick jag typ magknip, fast nere i livmodern. Men nu när man vill så himla mycket så känns väl allt och blir väl två streck på gubben om jag pinkar på han med hehe
Jag tar väl ett vid 14-15 då har mina streck varit starkast. Tror jag smygpinkar på natten, får aldrig streck på morgonen ;p
tack, då vet jag lite mer.
när har du tänkt och testa nästa gång igen?
känner du något?
jag har som mensvärk, dock inte hela tiden utan det kommer och går. och förut när jag nyste så fick jag ont i vänstra sidan av nedremagen, precis när jag väntade lillen.
konstigt, för om det nu skulle vara något kan det väl inte redan kännas med en nys?
Håller tummarna :)
Åh tack! Nu väntar jag ivrigt i några dagar :)