• Didajdidajda

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vilka test är känsligast?

• Didajdidajda
    LillaPluppen skrev 2011-11-01 13:55:39 följande:

Supernegativt!! Fick ett litet hopp medans färgen gick förbi för då syntes det som vanligt ganska tydligt...men icke
    Nää.. jag vet inte igen, det blev sådär jobbigt igen som det varit tidigare i tråden... Jag ser ett litet streck på nedersta :( Vet inte... Min dator kanske är galen. Men förra gången hade jag rätt när alla sa att det var neg. :P Hoppas hoppas!
  • Didajdidajda
    alexander2011 skrev 2011-11-06 23:56:06 följande:

asså tjejer. fattar ingenting. här har jag suttit o väntat på menseb. hade mens den 10:e och jag har haft ont i magen som attan idag. tog ett äl test för att se att jag inte har äl ist. detta måste väl vara posetivt?
    tog ett äl test för 2 dagar sen som var neagtivt. har haft vattniga flytningar i 3-4 dagar o har ont typ 15 cm nedanför navel o höger äggstock??
    Graviditet ger utslag på såna där, har jag för mig ^^!
    ... Jag ser streck i ditt album dessutom! :)
  • Didajdidajda
    sweasmamma skrev 2011-11-07 14:03:02 följande:
    äh inte ens det gick .skulle betala in det först SEN skickar dom...VAD HÄNDER!!!??? =( kan inte ta faktura,jag har bet anm =(
    Gick det inte med testlagret?! :O Traderasäljare har tester som också skickas direkt tror jag...
  • Didajdidajda

Nu är det säkert 40 dagar sedan jag hade mens... (mer, har ingen koll längre..)
    Imorgon kommer både ÄL-test och Grav-test. Egentligen inte för att vi planerar graviditet ( men det är välkommet ^^) Jag ska kolla ifall jag har ägglossningar överhuvudtaget :/ Tycker det är konstigt så som min kropp håller på.

Snälla svara på detta;
    På mitt sista test jag tog för ca 6 dagar sedan så var själva strecket som ska bli om man är gravid vart JÄTTETYDLIGT (Alltså man kunde se det strecket från 2 meters avstånd om man är klarsynt)  men jag tror inte att det var färgat.

symptom:
    Illamående någon enstaka gång.
    Yrselattacker de senaste 3 dagarna.
    Haft små ilningar i brösten vid 4 tillfällen...

• Didajdidajda

Här kommer ägg.test och grav.test. Mensen är enormt försenad...

Jag fattar inte hur äggtesterna funkar alls -.-
    Vad betyder dessa?
    Gravtestet och ägg.testet i mitten är nytaget och det nedersta är förmiddagskiss :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester