• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lycka 4 klart du kan vara säker :) ser jätte positivt ut :) grattis

• alexander2011
    simple82 skrev 2011-10-24 18:14:56 följande:
    Någon som haft ett - på testet trotts BIM +6??

Jag har bara massa - på testerna jag är BIM +6, har mens värk till tusen o ingen mens..just nu vill jag bara ha min mens el ett + suck.. 
    jag plusade inte förens bim+11 el 12
  • alexander2011

jag tycker det ser ut som ett vitt sträck där sträcket ska vara tyvärr

• alexander2011

om det skulle vara missfall så skulle väl det fortfarande visa + eftersom det tar ett tag innan hcg halten går ur kroppen? ta ett rfsu till

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-10-26 19:27:12 följande:
    Alltså vad är detta för streck?! Det kom upp efter typ fem min. Stannade 5 min och sen bara puts väck borta! Jättekonstigt :-S Syns jäääääääääääättesvagt och smalt om man håller en lampa bakom...

jämför med mitt galleri, tycker abolut att det ser positivt ut. ta ett till test o se om det blir samma
  • alexander2011

behöver låna era ögon lite, tog ett test nu på morgonen, kan man ana en skugga? eller ser jag i syne?
  • alexander2011
    BebisVagga skrev 2011-10-27 10:54:20 följande:
    kanske.. jag känner mej osäker...

vänta tills efter helgen o testa igen

men det e sååå långt dit hahah, vet inte vad jag ska tro om dt e nått på g eller vad, helt sjukt...nått väldigt väldigt svagt anar jag mig se
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-10-27 11:26:50 följande:
    tveksamt, men kaaaanske en svvvvvaaaag skugga. Håller tummarna! Hur många dagar efter äl är du?

jag vet inte :( har lixom noll koll alls på när jag ska ha den eller om den har varit, hade äl typ slutet av sep/början av okt sen hade jag första mensen efter förlossningen den 10:e och nu detta..tog testet mest för skojs skull.
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-10-27 11:59:14 följande:
    Tog mig friheten att redigera ditt test lite, visst sjutton finns där ett svagt rosa streck =):

Smyger in ett grattis!!
    tror du :) vågar inte sj hoppas nått än, ser en skugga nu på testet när det är torkat men inte färg :( ska avvakta några dagar o ta ett test till
  • alexander2011
    viochdu skrev 2011-10-27 17:29:25 följande:
    ni som kör med ägglossningstest. tar ni ett test om dagen? eller tar ni fler?

jag tog en på morgonen o en på kvällen så man inte missar äl då det kan vara mellan 12-48 timmar
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester