Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Synd att det bara var en spökis knasten :(
Synd att det bara var en spökis knasten :(
Hej tjejer. Nu har jag testat igen precis och det är svagare än de tidigare precis som det i förmiddags. Fattar nada, varför blir det så? Är det missfall på g eller var jag aldrig gravid? Känns rätt depp nu faktiskt... Fick ju hur många plus som helst även om de var svaga. Så trist! Man kanske var lite snabb med att ropa hej :'( Jag får helt enkelt vänta tills på fredag när det är BIM, kommer väl vara nervös till tusen fram tills dess men det är inget att göra åt.
Vad tror ni? Är det någon annan som fått svaga plus som blivit starkare och sedan lite svagare igen? De syns ju, absolut, men varför blir de svagare? Sorry om det blir rörigt och tjatigt, har massor av frågetecken i huvudet just nu!
Här var det nog också en kemisk graviditet/ tidigt missfall för plussen försvann och jag började blöda igår :(
Tack för era fina svar... Jag åkte på en rejäl maginfluensa i lördags och undrar om det kan vara så att det påverkat..? Jag blev helt färdig av den, har inte varit så sjuk på år och dar. Kanske tog för hårt på kroppen när den behövde din energi till annat