• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-08-31 12:13:15 följande:
    Tack=)

Haha näe inte jag heller haha;)

Att jag är förvånad är för att i juli startade jag med provera, fick mens käkade pergo, men sen hände inget, startade en ny kur som var slut i söndags, men ingen mens efter den heller. Har känt att brösten värk och det har molat lite svagt i längdrygg och mage, men det kan det ju göra vi mens med. Men så idag fick jag bara för mig om när jag var och handla att jag köper ett för ibland kan det "hjälpa" mensen att komma, och ja du ser ju vad jag fick för svar;) haha så därför är jag förvånad och chockad=)
    Ja jag ser=)

Tackar=)

Haha Förvånad se där ja :) fasen vad kul :)
  • alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-31 12:42:52 följande:
    Sitter nu och väntat otåligt på mina tester som kommer 14.00
    Inatt mådde jag så illa att jag kräktes, har vaknat till och från hela natten och inte alls mått bra.
    Mår illa hela tiden nu med och har värmesvallningar. Kraftig molande värk i mage och svank. Samt att det sträcker och drar i ena låret som tränings/växtvärk.

Herregud jag känner mig så konstig och aldrig varit med om det förut... :o

låter som att du skulle kunna vara preggo för så mådde jag i början med pojken :)

väntar oxå på testerna :) kommer vid 15 här. men jag kommer ta ett test bara för att utesluta att jag är grvid eftersom mensen var så kort o knepig denna månaden så slipper jag att fundera över det 
  • alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-08-31 13:11:20 följande:
    Alexander: haha kan man verkligen säga:) nu måste jag ju ta ett digitalt;) ja skapligt förvånande

Jaaa när ska du ta ett digitalt?
  • alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-08-31 13:14:33 följande:
    Eq: :)

Alexander: när mannen vaknat vid halv fyra åker jag in o köper ett;)
  • alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-31 13:21:04 följande:
    Usch vad toknegativt!
    Men är ju bara på bim-7 ;)

har du redan fått testerna?

men om du är på enbart bim-7  så 'är det allt för tidigt. avvakta 2-3 dagar
  • alexander2011

Trött jag blir.

tror jag har fått spök på TL:S stickor igen, slänger in bild sen 

• alexander2011

Ok tjejer. jag tog 2 tester igår, ett syntes svagt så jag var tvungen o ta ett till bara för att...

Jag ska u snart ha äl men va fan. tror banne mig att TL ger spök asså.
    bombarderar er med mina tester. tagna inom tiden o sen torkade. säg om ni ser nått  
  • alexander2011
    FridaF skrev 2012-09-01 10:41:52 följande:
    Måste få fråga er ang symptom...
    Har kämpat i många år nu och är oförklarligt barnlösa... Fick dock en sjuhelvetes äl denna månad.. På dag 29 gjorde jag ett neg test... Idag är dag 31 och ingen mens, däremot har jag haft dålig matlust, knepig i magen.. Mensvärk som gått över, brösten har pendlat, slutade mitt jätteberoeende på kaffe för två månader sen men tar en kopp då å då med sällskap, nu smakar det f*n... Ska testa på tisdag igen, men kan nått av allt detta betyda +? Vill så gärna:(

Kan ju vara så eller så håller du på att bli dålig. men tänk OM det skule vara nått :). kan du inte testa tidigare. ängt till tisdag ju
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester