Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mytime/ 8 dagar efter äl började jag se svagt streck på Stickan som blev starkare för varje dag äl +10 starkt positivt med Rfsu test:)
Mytime/ 8 dagar efter äl började jag se svagt streck på Stickan som blev starkare för varje dag äl +10 starkt positivt med Rfsu test:)
Mysmia79/ ser tydligt har du provat ett cb?:)
Mysmia79: Stort Grattis äntligen din tur:)
Obalanserad/ tror att det är ett svagt plus ta ett nytt test om någon dag och se om det blivit starkare
Siamgaro/ säger Grattis så var mitt första Rfsu test och dagen efter var det redan starkare och plus med cb:)
Louise87/tycker mig se något som skulle kunna vara en början på ett svagt streck.
Louise87/ något är det väl där tycker mig ana ett svagt streck
Louise87/ jag har aldrig fått tork streck och tycker ditt streck ser rosa ut, forsätt testa och se om det blir starkare annars så rekommenderar jag Rfsu dom röda stickorna :)
Dettaärbörjan/ det ser blankt ut tyvär ta ett digitalt så får du svart på vitt om du är gravid
Louise87/ Rfsu dom röda stickorna fick jag utslag på före cb och digitalt test kanske värt att prova ett sånt test:)