• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

popcornplaya skrev 2012-01-20 13:07:09 följande:
    Jag har en monitor men gillade den inte alls och nu lånar en kompis den istället ;)
    Ok vad var det som du inte gillade?
  • Hoppas 2012
    Jennie29 skrev 2012-01-20 13:05:41 följande:
    ja dom verkar ju super bra monitorna, o slippa hålla på med otydliga ältest =)

kan du se bilderna jag lagt upp från olika bim dagar?
    Ja jag ser och jag tycker jag ser bäst på -7 och det understa från -6
    De ser ju fina och rätt bredd på dom, men dessa CB som är lite opålitliga....
    Men jag tycker att det syns väldigt tydligt för att vara så tidigt.

Wiiiiieeee hoppas Hjärta
  • Hoppas 2012

Kommer ni byta nick eller? Verkar bäst att göra det men då vet man ju inte vem som är vem =)
    Och om man skriver ut här vad man bytt till kan det ju kopplas till ens gamla nick...eller??
    jag är inte så kunnig på detta

• Hoppas 2012
    deecember skrev 2012-01-20 13:45:00 följande:
    Jag har bytt. Kryssa INTE i rutan för dolt byte, så kommer alla dina gamla inlägg att få ditt nya namn ;)
    Ok tack!
    fast nu vet jag inte vem du är för vet ej vad du bytt ifrån haha
    Vad tokigt! =)
  • Hoppas 2012
    popcornplaya skrev 2012-01-20 14:14:00 följande:
    Tja den visade aldrig hög utan jag fick max direkt så den verkade inte funka så bra på mig. Sen var det jobbigt att behöva sätta på den varje dag och att passa dom där tiderna det skulle vara inom. Tyckte den var stressande. Och stickorna är ju rätt dyra, blir ju billigare med testlagrets ÄL tester.
    Tack för svar!
  • Hoppas 2012
    Jennie29 skrev 2012-01-20 14:03:52 följande:
    de måste ju vara nick och lösen tycker ja ju
    Ok men nick o lösen på denna sidan, inte byta lösen och skaffa ny email?
  • Hoppas 2012

Men rent allmänt vad kan hända liksom om man inte byter, jag hänger inte riktigt med i hysterin..?

• Hoppas 2012
    Jennie29 skrev 2012-01-20 14:40:17 följande:
    att hackarna kan ha ens information osv, ta sig in på våra sidor
    Aha...men då är det väl smartast för alla att byta?

Såg att du Gummsan ej ska...?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester