• Knasten83

Igår morse fick jag starkare streck på ältesten, de höll i sig till eftermiddan då testen blev lite svagare igen (testade 5ggr,) nu på morgonen är det starkt igen, kan det varit utspätt igårkväll eller att jag kissat för tätt????

• Knasten83

jag t'nker att det kanske har med min pcos att göra. Det är ju inte så lätt att ägglossa då men som ni skriver så är det ju bara en varning att det KOEMMER släppa ett ägg...

Jag har aldrig haft ägglossningsflytningar som denna gång, aldrig heller känt av den som jag gjort så jag hoppas att det verkligen ÄR en ägglossning!  

• Knasten83
    Choccolat skrev 2012-01-04 09:25:17 följande:
    Knasten: Många testar ju svagare på morgon och kväll på just äl-test. Man ska väl helst testa mellan 12-16 för bästa utslag har jag hört.. kanske bara det som hänt...?
    hoppas du har rätt! 
    Jag kissade ganska tätt på kvällen också så jag tänker att det kanske inte blivit så koncentrerat som på morgonen. Men jag vet inte om det bara är så med gravtest, är det så med ältest också??
    Förvånad 
  • Knasten83

Slemmis: shit va insatt du är!! Tack för infon!
    Men vet du om kisset kan va för utspätt så det ger neg trots att man har äl?

• Knasten83

Slemmis: aha, så det kan verkligen stämma med min ältest.
    Saken är den att jag normalt inte ägglossar så att hålla koll några mån är lönlöst för mig.
    Att jag gjorde det nu beror på att jag fick mensen igångsatt och ville se en hel mån hur det såg ut, märkte dag 14 att jag hade massa slem (?) i trosorna, antar att det va älflytningar. Då fick jag också stegring ett par dar senare. Haft ont och flytningarna ser ut precis som de ska vid äl och efter. Tempen har dock inte stigit så ägget har väl inte släppt än?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester