Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag tycker man ser ett ljust streck i verkligheten. Kämpar så för att bli gravid...
Hej! Snälla hjälp känner mig förvirrad!! Första två är efter 2 min andra efter 5?? Spök elr
Detta strecket kom fram efter ca 30 minuter. Testade på bim-3
Kan jag ha sån tur att jag bara testade för tidigt eftersom det blev ett svagt streck, eller ska jag skita helt i resultatet eftersom det var efter testtiden?
Ett positivt syns ju även tydligt när det torkat. Syntes det ingenting alls innan det torkade?
Jag hade tagit ett nytt test av annat märke i morgon att jämföra med, men tror absolut du är gravid eftersom det syns så starkt - grattis!
Igår kom strecket efter test-tiden och idag såg jag lite inom testtiden. Båda med morgonurin.
Översta ljusare & nederst lite mörkare
Tack för att ni kikar iaf, det är svårt att få bra bild då de är så svagt, syns mer irl.
Tolka mig inte fel nu, men är det inte bättre för dig att ta digitala så du vet istället? Eftersom du varje månad lägger bilder på CB-tester här som inte syns något på...eller byta till testlagrets som brukar vissa riktiga streck om det verkligen är nåt?
Känns som det är väldigt mycket spök på CB det sista och det är ju dumt tro man är gravid om man inte är det menar jag....digitala ljuger ju inte iaf.