• Lufsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

moono skrev 2011-11-09 18:01:51 följande:
    Kan man lita på ett smalt blått streck på cb??
    nej skulle jag säga, har fått en handfull har inte vart gravid någon av gångerna. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Helenmedh skrev 2011-11-09 19:19:30 följande:
    Ältest.. Vad tror ni tjejjer? Räknat ut att ÄL skulle vara idag men detta ser ju inte positivt ut?
    Nej, det är inte positivt. När det är set så är båda strecken lika starka. Men om några dagar kanske. =)
    En dag i sänder.
  • Lufsan

Ingen som kan kolla på mitt test. Jag vet inte ens om man kan se det men det är som en svag skugga där strecket ska vara. =(

En dag i sänder.
  • Lufsan

N1987 skrev 2011-11-09 19:32:49 följande:

Kanske kan ana en väldigt svag skugga men jag är osäker på om det är för att jag vill se nåt..
    precis så känner jag med. 
    här är testet när det torkat

En dag i sänder.
  • Lufsan
    tardis skrev 2011-11-09 19:35:54 följande:
    Hej!
    Vill ni hjälpa till å titta? Jag e så himla nervös!

Mån kväll

Tis morgon

Jag behöver verkligen ett par andra ögon som tittar på dessa resultat (det blivande barnets blivande far är bortrest och det kan ju bli så att han får bästa överraskningen när han kommer hem!)
    Detta är Apoteket Hjärtats egna test, åsikter?

Bästa tråden på FL iaf, jag favoritar!
    ser väldigt posititvt ut! =)
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    N1987 skrev 2011-11-09 19:42:30 följande:

BIM -4 och jag vet inte ens om man ser nåt..:( Ingen stegring på tre dagar kan inte vara normalt va? :(
    Ni som är duktiga på att fixa bilder får gärna försöka!
    Ser strecket men det ser grått ut! Liknar mina lite gran bara det att ditt är starkare. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    N1987 skrev 2011-11-09 19:54:39 följande:
    Jag tycker det är alldeles för svagt för att avgöra men det är mycket möjligt att det är det..:(
    men du är på BIM-4 är det ju lång tid kvar! Mycket kan hända!
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    minaz skrev 2011-11-09 19:49:36 följande:
    Kan inte se nått!  
    Om du nu är gravid så märker du det och är du inte det så blir du inte mer gravid för att testerna ändras i kontraster...
    Hoppas att du får en bebiiiis som flyttar in omgående - kanske bor den redan där!   =)
    Jag trodde väl inte det heller =P. Tack, men tror tyvärr inte att det blir något.
    N1987 skrev 2011-11-09 20:00:43 följande:
    Man hoppas ju.. Håller tummarna för både dig och mig! :)
    Tack så mycket! Hoppas för din skull. Men mina menssymtom har kommit en och en. Så nu har jag dov mensvärk, ont i hela brösten, lite mer finnar (har redan en ganska illa acne) och mitt humör är åt skogen. Så det blir nog ingen bebis för oss i alla fall. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Together90 skrev 2011-11-09 20:05:51 följande:
    jag håller tummarna för er också
    tack! =)
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    N1987 skrev 2011-11-09 20:12:11 följande:
    Tack snälla! Det kan ju vara gravsymptom också?
    Mitt humör är också helt åt skogen, tror faktiskt tant röd kommer att dyka upp.
    Jag har köpt 2 CB idag, ska ta ett imorgon bitti, tycker det syns bättre på dem ( om man nu inte får ett spökstreck så klart )
    Together90 skrev 2011-11-09 20:05:51 följande:
    jag håller tummarna för er också
    Tack snälla du!
    Nja tror dock att det är mensen som kommer. Men det vore ju kul om det var nått. Jo jag har övervägt att köpa dom själv några gånger men tycker att det är så fel med spökstrecken så jag vill inte stödja dom alls. 
    Men håller tummarna för dig! 
    En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester