• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Plopps: efter ett mf kan kroppen ändras helt. Så fort hcg är ute i kroppen gör den si redo för ÄL. Så du kan mkt väl ha ÄL tidigare.

Så räknar man lördagen som dag 1 så är du på dag 11 idag. Och säg att du har ÄL dag 14 då? Men min kom två dgr tidagre dag 12 så jag säger SEXA PÅ!!!

• viochdu

Plopps: nu behöver det ju inte vara så för dej. Men ett sånt tidigt mf brukar ibte skjuta på ÄL utan nästan göra den tidigare. Iaf va jag fått läst här inne.

• viochdu

Babyboom: har svårt att avgöra färg tycker det ser rosa ut på bilden iaf. Men samma gäller mitt test. Kan inte avgöra i verkligheten medans på bild så det ut att ha rätt färg. Ditt är starkare än mitt oxå tror jag.

Du skulle lägga din bild från igår över bilden från idag. Och se.

• viochdu

Lijkan: alltså jag set på ditt test. Men jag är skeptiskt mot bäst på test samt att det inte ökat ngt (även att det är väldigt tidigt) inget övertygande streck :/

Jag har själv beställt från billiga-tester nu. Aldrog fått en tillstymmelse på streck på dem (jo en gån men då va jag gravid) så från och med nu lovar jag att aldrig mer köpa från ngt annat ställe.

Fuktstreck kan fara åt helvete. Betalar hellre 100% mer än och använda skit test. Känns som det finns en anledning till varför billiga tester är dyrare än de andra "billiga" märkena.

• viochdu

Fidelis: jag fick bara hög denna cyklen. Det är vanligt att den missar max . Tyvärr. Och oftast sker det första cykeln. Jag hade tagit test nr 3 (nerifrån) som pos.

• viochdu

Jag kände detsamma så jag sålde min på tradera i helgen. Men ge den en månad till! Men testa med äl stickor samtidigt och missar den max då oxå då tycker jag du med kan "skrota" den.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester