Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elmiina skrev 2012-08-07 19:44:29 följande:
    Men du kan analysera andras :) det uppskattas alltid när man behöver hjälp :)
    jo jag tycker det är jättekul att kolla tester och analysera och det gjorde jag låååångt innan vi ens hade en tanke på själva att skaffa barn, fast då under anonymt nick för att ingen som känner mig skulle tro att vi försökte så att säga...

• slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2012-08-07 20:00:45 följande:
    Ja men du ifrågasätter ju allt och drar upp saker som händer i andra trådar. Verkar som du tror att du ska få back upp från andra människor här som ska hjälpa dig i dina bråk.

Du ifrågasatte ju i en annan tråd varför Undskas mobilikon inte syntes på hennes inlägg som hon skrev från sin mobil. Varför liksom? 

I mina ögon är du fruktansvärt paranoid.

när jag skriver från min mobil syns ingen mobilikon- jag har ingen iphone och därför har jag ingen ikon...
  • slemtorsk i din bralla
    Elmiina skrev 2012-08-07 20:11:42 följande:
    Ja det var någon som skrev det tidigare. Men då borde jag ha fått ett plus vid det här laget så jag tror inte att det är en grav :( Vill bara att mensen ska komma så man kan börja igen ju.
    beror ju på vart du är i din cykel.. kan vara en nid-blödning eller bara att mensen inte riktigt sparkats igång.

Jag hade flera stänkblödningar helt plötsligt när vi börjat försöka... kunde inte påminna mig om att jag haft så tidigare, å andra sidan- när man inte försöker bli gravid så kollar man ju inte toapappret så jäkla noga. Herregud man kollar ju nästan med extrastark lampa och förstoringsglas när man försöker ha haa..

Om jag vore du skulle jag ta ett nytt test med morgonurin, kanske i morgon eller vänta ytterligare en dag eller två (om du kan) såvida inte mensen kickar igång så klart..
  • slemtorsk i din bralla

jag såg bara en bild där och den såg väldigt mörk och trixad ut... men på den syns ju en skugga helt klart men om det är ett positivt streck är omöjligt att säga eftersom det är så mörkt och man inte kan avgöra färgen. Om du kan lägga upp ett otrixat här så kan jag försöka trixa och förstärka färger istället för att mörka bilden..

• slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-08-07 20:12:57 följande:
    Japp som så många andra.
    därför syns din ikon.. vi som inte har Iphone får inte upp den ikonen. Jag har en HTC oneX.. ingen ikon, samsung ger inte heller ikon...
  • slemtorsk i din bralla
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-07 20:16:19 följande:
    jag såg bara en bild där och den såg väldigt mörk och trixad ut... men på den syns ju en skugga helt klart men om det är ett positivt streck är omöjligt att säga eftersom det är så mörkt och man inte kan avgöra färgen. Om du kan lägga upp ett otrixat här så kan jag försöka trixa och förstärka färger istället för att mörka bilden..
    Detta var ju till Pingoo men citatet försvann..
  • slemtorsk i din bralla
    Meja JP skrev 2012-08-07 20:28:34 följande:

Här är ytteligare blanka.... testat då jag blödde mkt i Juli,först 9 dagar i början,sedan bara en veckans uppehåll sedan 8 dagars blödning till.så jag vet inte med äl och grejer :-/
    Men iaf,kanske man kan se ngt
    Detta är imorse och på em idag.
    fast..blanka??? alltså jag kanske har synfel men jag tycker mig se något där...ska jag trixa?
  • slemtorsk i din bralla

fröken glad.. ditt trixade jag rätt mycket med.. tycker att jag ser en skugga utan trix oxå men den känns tyvärr grå...men så länge ingen mens är här så lever ju hoppet

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester