• Milou3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

evve88 skrev 2017-07-10 12:11:21 följande:

Nu får ni hjälpa mig!

Oregelbunden mens så kanske bim idag, imorgon? Igår? Men ingen mens i sikte. Tog ett test imorses,

Sambon ser absolut ingenting säger han: jag såg lite lite om jag vinklade testet. Mörkade det lite , slänger in en bild: men om man nu verkligen måste mörka det för att se så är det ingenting va?

Det där ser inte ut att vara spök :)

Testa med samma märke i morgon så borde du se en ökning om det är på g :)
  • Milou3
    FrökenE1985 skrev 2017-07-10 15:02:38 följande:

Blir galen på detta. Först anar man något sen ser det negativt och nu ser jag nått igen. Inbillar jag mig eller vsd händer. Någon här som ser eller ska jag ge upp helt nu? Flytningarna jag har har börjat bli en aning rosa så antar att det är mensen som är på g, men man hoppas ju ändå fram tills tant röd faktiskt kommer och ännu ett misslyckande är ett faktum.

Kan du inte ljusa upp bilderna lite? Så mörkt så man ser knapp nåt. Kan ju vara nidblödning?

Hur många dagar efter äl är du?
  • Milou3
    FrökenE1985 skrev 2017-07-10 15:53:17 följande:

Är på äl+13 idag och har bim på onsdag.

Provar igen där jag höjt ljuset. Andra bilden är med filter som jag sedan ökat ljuset på lite.

Ja men där ser man ju nåt!! Kanske kom din äl senare eller att ägget fäste senare? Åh hoppas att det fortsätter öka!!
  • Milou3
    josefinost skrev 2017-07-11 17:46:18 följande:

Fick svagt positivt på testlagrets test idag, det var enligt mig alldeles för tydligt för att vara spök men testade med cb i samma urin och fick inte ens en skugga. Hur skulle ni tolka det? Cb brukar väl visa tidigare än testlagret?

Vilken cb? Cb plus brukar ge synligare och tidigare plus än cb early, konstigt nog.
  • Milou3
    Cocos222 skrev 2017-07-11 19:40:44 följande:

Kan någon hjälpa mig bekräftat att detta är negativt? Har analyserat till tusen men är väl neg? Jag hade ett positivt för några dagar sedan och mensen kommer Inte..

Jag tycker det ser svagt positivt ut men om du testat positivt med samma typ av test för någon dag sedan och nu blir svagare lutar det ju mer åt ett tidigt mf.
  • Milou3
    rosahelikopter skrev 2017-07-12 15:41:58 följande:

Visst kan det bli såna här streck utan att det är positivt? Det är vanliga clearblue. Har typ aldrig mens då jag har pco men har känt mig konstig så tog ett test. Vill inte vara gravid nu och hoppas detta bara är något konstigt "tork-streck" ????

Ser positivt ut!
  • Milou3
    ostarihavet skrev 2017-07-12 16:30:53 följande:

Spökis va? Va tvungen att testa pga ska resa imorgon och ville veta om det var ok med en öl :)

Hur många dagar efter äl är du på?

TL brukar inte ha spökstreck.
  • Milou3
    ostarihavet skrev 2017-07-12 17:16:02 följande:

Jag vet inte riktigt men jag tror mellan 10-12 dagar

Jag tror det är svagt positivt och inte spök :)
  • Milou3
    Miiikaelaaa skrev 2017-07-12 17:32:15 följande:

Vågar inte hoppas ... men ser ni något ? Har 4 dagar kvar till bm !

Extremt suddig bild så omöjligt att se. Testa ta längre ifrån, den verkar inte kunna ge skärpa så nära.
  • Milou3
    nyfikenkvinna skrev 2017-07-14 08:30:26 följande:

Har försökt bli gravid med mitt första i fem månader!Köpte graviditetstest från Apoteket igår och testade imorse! Det är ett svagt streck?, tyder det att jag är gravid? Kan någon hjälpa mig

Inte alls ett svagt streck :) väldigt positivt. Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester