• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men att få mens exakt 1:a varje månad är ju lite märkligt Eftersom månaderna är olika korta. Därav flyttas datumen. Och har du en cykel på 33-34 dgr tex så blir ju inte det den 1:a varje månad. Eftersom en månad är 30 31 dge. ( feb ej inräknat)

• viochdu

Idag va testen helt blanka.

Tror ngt fäst med sen släppt eftersom jag fick ngt svagt på preg i förrgår som mäter 25 och igår svagt på test som mäter 10. Och idag blankt.

Så i hjärnan går vi vidare till nästa cykel.

• viochdu

Nä mina bruna slemflytningr kommer heller inte alltid. Ih jag ser dom aldrig i trosan utan brukar upptäcka dom när jag kollar tappen. Så det är inte mkt.. Så det är kanske inte säkert ni märkt dom innan.

• viochdu

Linda D: på det inlägget från Bäst på test kommer från en kommentar på deras teta tidigt test. Inte dom gröna stickorna som du använt...

• viochdu

Lycka Till flickor. Kommer ta en paus härifrån. Radera appen.. Det är för påfrestande att se alla som plussar men samtidigt helt underbart med allt puchande. Och även alla fina plus som kommer...

Lycka Till som sagt.

På återseende...

Stora Kramar Viochdu

• viochdu

Fidelis: MEEEEEN va är det jag seeeeer :) :) :)

Så gick det med min paus oxå. Kan inte vara ifrån tråden :)

ÄL i morgon och glad gubbe. Så nu är jag inte bitter längre. Men det kommer väl vid bim :)

men nu köööör vi.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester