• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idealisten: då är det vekligen ER tur. Det ser bra ut. Absolut.

Caroline: ser inget. Men du som har sett det svaga live har ju lättare att se vart det är på kort oxå. Sen är det ju RFSU som mäter 50 . Förstår inte varför ni köper dom där om ni ska testa innan BIm eller runt BIM. Dom syns det sist på.

• viochdu

Är det tfsu röda ? mäter dom 50 . Klart man kan få utslag på dem på BIM men som sagt. Ett test som mäter 25 är ju då att föredra. Som cb eller ngt sådant!

• viochdu

Nä det står oftast inte där. Men jag VET det och det kan nog många andra skiva under på här oxå.

Har du full koll på din ÄL? Om inte så kan det ju ha en betydelae oxå. BIM har ju ingen som helat betydelse så länge man inte har en standard cykel på 28 dgr och äl dag 14. Då ska man absolut plussa på BIM.

• viochdu

Carolineekelund: ja du är ju på minst äl+14 så då borde det synas på ett test. Men som sagt. Ta ett nytt i morgon. Du läste av det efter 30 min eller?

• viochdu

Caroline: ja men rfsu kan du ju mäta av vid 28 min om du vill. Även 30 min. ? Hur såg det ut då..

• viochdu

Caroline: är du trött på svaga streck. Använd då inte RFSU. Utan köp andra test.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester