• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Millagrstrom skrev 2017-05-02 05:39:57 följande:
    Är väl individuellt hur mkt hormon man producerar antar jag.
    När jag väntade grabben plussade jag ordentligt starkt i v 8
    Men nur det ialf bekräftat :)
    Jag är gravid wiihoo
    aha okey! jag bara undrade!
  • Marie-anne

förlåt en knäpp fråga(men jag har autism och fattar segt)
    ni som lägger upp bilder på test,
    är dom starkare i verkligheten? jag tycker ofta att det ej syns starkt men det kanske är vanligt?

• Marie-anne
    Milou3 skrev 2017-05-04 07:13:54 följande:
    Nä det är inte alltid de syns starkare i verkligheten heller.
    Skälet till att man lägger upp bilder på tester med ett knappt synbart teststreck är nog för att få hjälp med att tyda OM det ens finns två streck :) man är otålig helt enkelt.
    AHA! jag har funderat och trott att jag varit helt blind då folk grattar och jag inte sett nått TACK!
  • Marie-anne
    hggeli skrev 2017-05-26 06:33:21 följande:
    Jaa :D visst då. Och är bara i äl + 11 så är tidigt :D jippi att du ser också!
    hm jag ser inget men jag e ju ingen expert! kram
  • Marie-anne

förlåt men jag vill inte vara elak eller så, men jag ser faktiskt inte ett dugg!
    men jag antar att det i dom flesta fall syns i verkligheten..
    jag kollar på alla tester men dom enda som jag ser nått på är dom digitala då dom har ju text..
    jag tittar och tittar men ser som sagt inte alls, jag har ju visserligen autism, men jag har ju linser men som sagt..
    jag tror ju på  att det är streck och så, men jag kan inte se dom..

• Marie-anne
    frestelsen skrev 2017-05-28 10:05:13 följande:
    De har du sagt förut och bara en fråga vad har autism med synen att göra.. De har min syrra med..
    Sen kanske du inte är van att tolka svaga test, jag har gjort de i 3 år;)
    jag menade bara att om min fråga lät knasig eller knäpp så beror det kanske på min autism då jag hm ofta pratar före huvvet!
  • Marie-anne
    hggeli skrev 2017-05-29 08:17:01 följande:
    Finns inga knäppa frågor ;)
    Tror snarare det har med syn och vana än autism att göra. Tänk på att strecken är väldigt svaga när det är tidigt. Du ska inte leta efter ett lika starkt streck som kontrollstrecket. Du kanske har en dålig skärm till dator eller mobil? Eller syn eller vana ? Jag vet inte. :)
    jag vet! men jag bara undrade då dom flesta säger grattis och jag inte ser nånting alls..
    jag är inte gravid men när jag var det 2011 så kunde jag ej lägga upp bilden för jag visste ej hur man gjorde så det var ju ingen som kunde typ kolla men jag visste ju=)

• Marie-anne

hejsan! ni som verkar vara lite experter.. om man inte är gravid men gått ner mycket i vikt, i mitt fall 29kg utan att banta, kan mensen, trots ägglossning och värken(ej mens sen sista januari och läkaren tror inte på klimakteriet då man inte går ner i vikt då,
    har nån annan haft detta och vad gjorde ni? kan jag tro det bara beror på snabb viktras?

• Marie-anne

min mens var borta nästan fem månader..
    tyvärr var jag inte gravid så jag trodde klimakteriet..
    men så kom den..
    ibland önskar man att man var som en sjöhäst.. då behövde man ju inte vara två för att bli tre,,

• Marie-anne

Förlåt men ni som tagit bilder, Är dom synligare i verkligheten? jag tittar och tittar men ofta ser jag inget alls!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester