Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
När jag väntade grabben plussade jag ordentligt starkt i v 8
Men nur det ialf bekräftat :)
Jag är gravid wiihoo
förlåt en knäpp fråga(men jag har autism och fattar segt)
ni som lägger upp bilder på test,
är dom starkare i verkligheten? jag tycker ofta att det ej syns starkt men det kanske är vanligt?
förlåt men jag vill inte vara elak eller så, men jag ser faktiskt inte ett dugg!
men jag antar att det i dom flesta fall syns i verkligheten..
jag kollar på alla tester men dom enda som jag ser nått på är dom digitala då dom har ju text..
jag tittar och tittar men ser som sagt inte alls, jag har ju visserligen autism, men jag har ju linser men som sagt..
jag tror ju på att det är streck och så, men jag kan inte se dom..
hejsan! ni som verkar vara lite experter.. om man inte är gravid men gått ner mycket i vikt, i mitt fall 29kg utan att banta, kan mensen, trots ägglossning och värken(ej mens sen sista januari och läkaren tror inte på klimakteriet då man inte går ner i vikt då,
har nån annan haft detta och vad gjorde ni? kan jag tro det bara beror på snabb viktras?
min mens var borta nästan fem månader..
tyvärr var jag inte gravid så jag trodde klimakteriet..
men så kom den..
ibland önskar man att man var som en sjöhäst.. då behövde man ju inte vara två för att bli tre,,
Förlåt men ni som tagit bilder, Är dom synligare i verkligheten? jag tittar och tittar men ofta ser jag inget alls!