jungfrun84 skrev 2011-11-29 11:26:42 följande:
När jag plussade nu med bebis i magen så tog jag från testlagret... Fick upp en svag svag positivt streck som försvann.... Jaha det var det tänkte jag... jag kan inte vara gravid....
Köpte från apoteket CB och det visade som det visade för dig...
Jag blev tokig... kroppen sa att GRAVID ÄR DU.... men testen var skumma....
2 dagar senare köpte jag RFSU och där visade det starkt positivt.
Vad mysko!!! Ja cb har blivit lite konstiga på sistone, kom ditt också bara upp efter tiden? När i relation till BIM testade du? mitt testlagret har ju inte visat pos alls, bara ett grått ganska tydligt streck, el. jag tyckte det var svagt svagt rosa först när det färgades men inom tiden var det sedan grått och syntes inte när man lös igenom. Grattis till bebis i magen!!
sweasmamma skrev 2011-11-29 11:29:30 följande:
skrutt 83!när har du bim??
Imorgon. Är bim-1 idag och äl+11-12 så det borde verkligen synts om det varit något =(
popcornplaya skrev 2011-11-29 11:32:11 följande:
Kan bjuda på ett test från mig. Är på BIM-7 så det är ju egentligen på tok för tidigt för att testa och det är ett cb vilket jag inte gillar men var bara det jag hade hemma.
Och det är ju toknegativt men med mina testanalyserarögon tycker jag mig ana nån sorts skugga....hahaha men det syns verkligen inte på kort och syns nog inte i verkligheten heller.
Ser också men litar tyvärr inte på cb längre tycker det alltid blir tendens till skugga nu mer :( Men håller tummarna för att ditt blir starkt å fint om någon dag det är ju super tidigt nu ju!