Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gummsan: det strevcket man set vid genonlysnin är remsan där HCG ska "fastna" hade så på alla mina test förra månaden..
Gummsan: det strevcket man set vid genonlysnin är remsan där HCG ska "fastna" hade så på alla mina test förra månaden..
Längtan: MEN VA FASIKEN ÄR DET JAG SER. Ett rosa streck. Det där är ju PLUS det måste det vara.. Wiiieeeeeeeeeeeee!
längtan: digitalt finns på apoteket. ååååååk!
Gumsan: ja dom va rosa.
Knasen: du vet att jag håller tummarna stenhårt. Testet idag ser liite starkare ut i mina ögon och ja ÄL+7 är tidigt. MEN det set strakare ut. Hoppas hoppas...
Charlotta: visa får starkare i två dgr MEN du ska fortfarande räkna ÄL från det första pos..
Knasten: strecket är ju kvar. Idag BORDE Sprutan vara borta. Och svagt svagt äl+8 är ju heeelt normalt..
Knasten: tycker absolut inte det ser illa ut. Från och med idag ska ju strecket krypa tillbaka. Och det finns JU kvar. Du ser det väl live lr?! Rosa?
Krypa fram igen menar jag ... :)
Knasten: så du ser ett rosa streck med konturer live? Isåfall är det ju skiit bra.
Så tänk pos nu. Så väntar vi på nästa tet ikväll eller i morgon.