• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan: det strevcket man set vid genonlysnin är remsan där HCG ska "fastna" hade så på alla mina test förra månaden..

• viochdu

Längtan: MEN VA FASIKEN ÄR DET JAG SER. Ett rosa streck. Det där är ju PLUS det måste det vara.. Wiiieeeeeeeeeeeee!

• viochdu

Knasen: du vet att jag håller tummarna stenhårt. Testet idag ser liite starkare ut i mina ögon och ja ÄL+7 är tidigt. MEN det set strakare ut. Hoppas hoppas...

• viochdu

Charlotta: visa får starkare i två dgr MEN du ska fortfarande räkna ÄL från det första pos..

• viochdu

Knasten: strecket är ju kvar. Idag BORDE Sprutan vara borta. Och svagt svagt äl+8 är ju heeelt normalt..

• viochdu

Knasten: tycker absolut inte det ser illa ut. Från och med idag ska ju strecket krypa tillbaka. Och det finns JU kvar. Du ser det väl live lr?! Rosa?

• viochdu

Knasten: så du ser ett rosa streck med konturer live? Isåfall är det ju skiit bra.

Så tänk pos nu. Så väntar vi på nästa tet ikväll eller i morgon.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester