Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag har druckit royall jelly förut och fick kraftigare äl och plus. Nu äter jag apiforce och borago. Tänker äta det fram till äl.
Jag har druckit royall jelly förut och fick kraftigare äl och plus. Nu äter jag apiforce och borago. Tänker äta det fram till äl.
Knasten: det är kanske så att kroppen inte lyckades släppa ägget första gången och gör nu ett nytt försök
Radio & Slemmis: Ser tyvärr inget
Dag 10idag. Inget utslag på ältestet. Förra gången kom stegringen på dag 10. Får se när det blir denna gången, om det blir.
Har ni läst rubriken? Är ju till för oss som vill analysera
Liten leonie: varför stannar du om det e så du känner??? Du verkar vända kappan efter vinden tycker jag. Märkte det även i tråden jag lämnade för alla regler. HÄR inne vill vi inte vakna upp! Vi vill analysera tester.
Har också en tjej född i sep -10. Och hon är den bebisen/barnet som vart mest skrikig enveten och bestämd av mina barn Men charmig är hon lilla "Råttan".
Jag säger om jag inte ser något på testen. Det var inte det jag reagerade på att ni skrev. Utan att man inte ska analysera trixa m. M med testen
Ne nu tröttnade jag med. Godnatt.
Haha du fick en ängel och jag ett monster. Hihi. Skrikigare bebis/barn får man leta efter :-P men ack så söt