Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
slemis jag tycker jag ser nått på det sista när du tagit ut stickan,,, eller är det jag osm så gärna vills e det ? men duhar ju lång tid kvar =)
slemis jag tycker jag ser nått på det sista när du tagit ut stickan,,, eller är det jag osm så gärna vills e det ? men duhar ju lång tid kvar =)
Sofie är mitt namn och jag är inte så liten 173 med ståtliga 82 kg hehe,,, mina söners namn Tim och Rasmus )
Slemmis är med trött gick och la mig halv två och vakna några gånger under natten pga dottern som ville dricka,, väckte mannen kl 5 sov en halvtimme till sen upp och rusa till skolan. kan säga att jag visste inte vad jag gjorde där idag
ja det blir skillnad för det testet har ett dumt plastlock på sig och inramat på nå sätt så då får man ingen bra bild när man ska ta kortet =)
haha du svamlar =) jag måste rusa tjejerna väntar på dagis
ja det blir en skugga liksom på testet så det går inte det bästa är isär plockat test me vit bakgrund och en bra kamera =)
Näää testlagret ger inga alla fall inte på alla tester jag gjort. kan bli ett vitt streck men inga grå eller så..
Har du testat igen? jag tyckte nämligne jag anade nått på ditt test du la upp igår