• frestelsen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser på de som torkat, och det ser rosa ut. Men är det testlagret så tycker jag att de har torkstreck på alla. Hoppas det syns mer imorgon :)

MissMf skrev 2015-01-28 19:03:26 följande:

Skulle lägga undan testet jag tog vid 9 i morse. 3h efter morgonkiss. Kollade på det efter knappt 5 min i morse o fotade sen blev sonen ledsen. Kollade på det nu o det va ett synligt sträck! Vet att torksträck inte är nått att lita på men får ju lite hopp :) ena bilden tagen i morse och andra nyss på samma test. Vad tror ni? :p blir ju självklart ett nytt i morgonbitti :p

• frestelsen

Rack:) men vågar nog inte bli för glad. När jag tar ett digitalt och får gravid då vågar jag tro:)

jagmamma skrev 2015-01-28 21:32:22 följande:

Frestelsen vågar mig helt klart på ett Grattis!

• frestelsen

Dagens test va svagare än det igår, har ju inte äl iaf;p dessa tog jag iof nyss och va inte mer än 2 h mellan kissandet.

• frestelsen

Någon som är kunnig med äl test? Jag fick svagt på hcg förrgår (säkert bara färg som råka fastna) pröva även ett äl test som visa såååå neg att det nästan inte va ett streck alls. Pröva idag igen och då va gravtest helt blankt men äl testet har ökat.. varför? Ska jag ha mens snart eller kan de hormonet gå upp och ner som de vill? Tror BIM är mån-ons nästa vecka..

Min helt normala 28 dagars cykel har blivit knäpp sen MF 13/10

• frestelsen

Sambon tycker han ser på dagens men jag tycker inte de har ökat.. så om någon vänlig och framförallt ärlig spökstrecks jägare har lust att kolla?

• frestelsen

Nä visst är det inte. Tycker det ser ut som en grå skugga som blir.. tack igen för titten:)skönt med ärliga svar, känns ibland som om folk känner sig taskiga när de inte ser och säger "jo men nåt ser jag" och det gör mig ju inte mer gravid utan ger mig större besvikelse när mensen kommer.

SecretlyMe skrev 2015-01-30 15:28:36 följande:

Ser inget :/

• frestelsen
    Lollo1982 skrev 2015-02-02 08:47:16 följande:

kan de va nått eller är de spökstreck för 7511 gången?

Ser ett streck på ena
  • frestelsen
    skogstjejen19 skrev 2015-02-02 19:10:38 följande:

Jag är lite smågalen ;)

Och tjatig....

Tog ett till test nu.

Ser någon på de?

Ser positivt ut:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester