• Anonym (M)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (Anoca) skrev 2024-06-02 14:34:39 följande:
    Tyvärr inte 
    men dessa test kräver mkt hormon före de ger utslag 
    Tack för svar. Det visste jag inte! Typ runt beräknad mens eller efteråt? 
  • Anonym (M)
    Anonym (Anoca) skrev 2024-06-02 16:42:07 följande:
    De ska ha en känslighet på 25 men andra med samma känslighet visar ofta tidigare 
    Vilket test skulle du rekommendera om man vill testa flera dagar tidigare? CB ger ju spökstreck och man vill ju inte slösa massa pengar. 
  • Anonym (M)

detta är kronans apoteks testa tidigt. Har 5-6 dagar kvar till mens.. man kanske bara ska ha tålamod för en gångs skull! 😂

• Anonym (M)
    cutepenguin skrev 2024-06-03 20:38:02 följande:

Det var inte mig du frågade, men jag skulle rekommendera CBs digitala testa tidigt. Jag testade positivt på ett sådant ÄL+10, och dom testen är väldigt tydliga när det verkligen står Gravid eller Inte gravid.

Ja, har testat dom innan men dom är ju så dyra. Men ska avvakta! När det är dags att testa så beställer jag det testet
  • Anonym (M)
    Lolinononea skrev 2024-06-03 21:45:39 följande:

Den bilden med färg kom visst inte med i inlägget ovan. 

Jag ser något på den med färg! 
  • Anonym (M)
    Anonym (Stu) skrev 2024-06-04 06:34:02 följande:
    Kan ni se något?🥺
    nej tyvärr. Och dom där testerna går knappt att lita på om det inte är superstark  Fått spök på dom så många ggr 
  • Anonym (M)

Nu är jag typ 3 dagar ifrån vad min längsta BIM är? är detta spök? Köpte kryss istället för den där early
  • Anonym (M)

Varför blir kvaliten så mycket sämre här? Här i vart fall en bild på samma test dock efter tiden
  • Anonym (M)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-07 07:05:47 följande:
    Morgonens test:
    Det där är positivt!! grattis!!
  • Anonym (M)
    Leah56 skrev 2024-06-30 09:47:34 följande:
    Ser man något super svagt?
    Ser något svagt, ja! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester