Inlägg från: Nineteennintyfive |Visa alla inlägg
  • Nineteennintyfive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Chelsea123 skrev 2017-10-27 18:59:53 följande:

Fick också 3 positiva men negativt på CB, tills imorse BIM+3 fick positivt på CB

Vad skönt att höra, är ju minst 4 dagar kvar till BIM för mig så är ju rätt tidigt!
  • Nineteennintyfive
    Horisonten skrev 2017-10-28 21:48:25 följande:

Du är gravid!! Stort Grattis :) Vilken äl+ dag och när är bim?

Tack så jätte mycket, överlycklig!

Jag är på ÄL + 13 är på CD 25 och har en cykel på 28-30 dagar.
  • Nineteennintyfive
    Horisonten skrev 2017-10-28 22:38:49 följande:

Okej tack för jag funderade lite på när man skall våga testa. Blev att jag testa alldeles för tidigt förra månaden och hade lovat mig själv och vänta och testa till 7/11 som då blir bim-1 och troligtvis äl+14/15. Men funderar på att testa på söndagen den 5/11 när mannen är hemma ifall man blir ledsen. Men kanske dumt så tidigt. Blir isåfall på bim-3 och troligtvis äl+12/13. Hur hade du gjort?

Jag har ju testat som en galning för att jag inte orkar vänta, men jag skulle absolut råda dig att vänta tills 5/11 iaf. Skönt med stöd om man blir ledsen.

Jag har precis berättat för min partner och vi är jättelyckliga, men oron över att något ska hända nu när vi vet om det så tidigt är jättestor. Det är skönt att ha varandra då.
  • Nineteennintyfive
    Meej skrev 2018-02-15 20:40:26 följande:

Jag har svårt att se vad som är skugga och vad som är vad på den bilden tyvärr.. Du har ingen annan bild?Där tycker jag mig nog ana något!

Åh Gud vad glad jag blir! HOPPAS.

Men jag tror att det är spökstreck eller rester. Vågar inte tro annat.
  • Nineteennintyfive
    Meej skrev 2018-02-15 20:47:46 följande:

Håller tummarna för att nästa test är ännu starkare och låter dig våga tro! :)

Tack snälla :)
  • Nineteennintyfive
    wishingforamiracle skrev 2018-02-15 21:26:27 följande:

ägglossning exakt en vecka sedan! Tidigt att testa men kan inte hålla mig! Fick diagnosen missed abortion i december då jag var i vecka 14. Så längtan är stor efter bebis därför jag testar :) Tack för ditt svar!

Exakt samma som mig då, hade också ÄL för en vecka sedan. Och fick också MA i december. Så jag förstår dig precis.
  • Nineteennintyfive

Måste bara fråga, jag använder mig av gravidtest från märket lovexok, som jag köpt på tradera. Är det någon som har erfarenhet av dessa? Känns inte som att dom är så säkra när det är ett så okänt märke.

• Nineteennintyfive
    Sommaren12 skrev 2018-03-24 13:21:10 följande:

GRATTIS! :) Du kommer garanterat få gravid på digitalt med vilket urin som helst på dagen. :)

Åh hoppas! Tack så mycket, jag vågar inte tro på det än.
  • Nineteennintyfive

Fan att jag inte kunde vänta, jag tog ett digitalt nu på kvällen ca 20 min efter att jag varit på toa. Blev såklart inte gravid och jag blev SÅ ledsen. Även om jag ändå tror att jag är gravid eftersom jag fått 2 tydliga streck på 2 olika test. Vad tror ni?

• Nineteennintyfive
    0909 skrev 2018-03-24 18:40:08 följande:

Tror du är gravid :) samma sak hände mig när jag testade, positivt på stickor men negativt på digital på samma urin. Fick gravid på digitalt dagen efter med morgonurin. Förstår att du blev ledsen men skickar en massa pepp och hoppas (och tror) att du får ditt Gravid på det digitala med om någon dag :)

Gud vad skönt att höra. Hoppas!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester