• Femblirsex14

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=78448758][quote-nick]Barasara89 skrev 2018-02-08 19:53:23 följande:[/quote-nick][/quote]

Tycker jag ser ngt väldigt svagt på bägge. Nyfiken på vilket testdag du är på?

• Femblirsex14
    Barasara89 skrev 2018-02-08 20:15:45 följande:

Tycker jag ser ngt väldigt svagt på bägge. Nyfiken på vilket testdag du är på?

Jag är på äl11 idag

Bifogar två bilder till. Kameran är riktigt dålig men det är blått

[/quote

Så när har du bim? Det andra är väl babydan tidiga test? Tänker att det borde visa tidigare. Men du kanske har så mycket hormon än ?
  • Femblirsex14
    Barasara89 skrev 2018-02-08 20:28:56 följande:

Mensen kommer mellan dag 12-14.. jag vet inte om de är testa tidigt test men ha har fått svaga röda streck på dom med, har gjort tre idag ???? men läste också att de har fått mycket kritik för falska positiva resultat

Ok för de ska ju ge svar upp till fem dagsr innan bim. Jag har fått plus på dem men slutade tyvärr i ett tidigt mf dagarna efter bim. Nu är jag på bim -5 och gör allt för att inte testa så tidigt igen... men imorgon tror jag inte jsg fixar att hålla mig!
  • Femblirsex14

Testet uppe är ifrån igår EM troligtvis på bim -4. Känns symptom i flera dagar. Syns absolut inget här!

Testet längst ner är ifrån imorse! Jag ser ngt väldigt svagt här!
  • Femblirsex14
    annonymm skrev 2018-02-10 12:02:43 följande:

Tycker det syns svagt på den nedersta med! :D

Det nedersta är ifrån imorse. Men du ser väl inget på de övre? Kan själv inte se ngt på dem, synade som en tok såklart
  • Femblirsex14
    annonymm skrev 2018-02-10 12:29:44 följande:

Nej inte på övre men på nedre ser jag. Testade ändra färg och ringa in där jag ser, hoppas det inte gör något :) hadd tagig ett digitalt om någon dag om du kan vänta så länge. Mitt första plus såg ut som ditt, tog digitalt samma dag som visade gravid 2-3 veckor. Håller tummarna för dig!

Ingen fara! Blir nog ett test imorgon bitti igen. Livrädd för mf nu så hade eg tänkt vänta tills imorgon tidigaste.
  • Femblirsex14
    Ek90 skrev 2018-02-13 18:39:48 följande:

Dagens test, fick köpa nya idag och ta nu på eftermiddagen då jag inte hann köpa igår så jag kunde använda morgonurin. (Väntar på cb digital med posten)

Blir bara så orolig att det är påväg att försvinna, för visst ser man nånting? Men det borde kanske varit starkare idag? Jag har aldrig fått någon tillstymmelse till streck innan så har ingen aning om hur de ?bör? utvecklas från dag till dag?

Är absolut ett plus! Men jag förstår känslan. Jag har bim idag och fick starkare plus idag men inte jättestarkt. Kan lägga upp mitt test
  • Femblirsex14
    Ek90 skrev 2018-02-13 19:30:52 följande:

Alltså man är ju så knäpp, för när jag tittar på dina test där nere så tänker jag ?jaaa men det är ju plus där!? Men på mitt eget är jag ytterst tveksam :P men det hör väl till att ha lite svårt att tro vad man ser och att oroa sig.

När har/hade du bim och vilka test använder du? Jag blev förvånad när babydan testa tidigt visade svagare än gravidkollen nu på kvällen. Babydan ska ju vara känsligare!
  • Femblirsex14
    nufårvise skrev 2018-02-13 19:36:47 följande:

Grattis!!

Idag vågar jag nog säga tack! Varit så jobbigt att jobba idag! Så trött och illamående
  • Femblirsex14
    Emilix skrev 2018-02-15 06:08:33 följande:

Taget idag 15 dagar efter äl. Går inte att misstolka det här :)

Är helt jävla skakig, äntligen ett plus efter att ha försökt sen sommaren 2014 :')

Blir ändå ett digitalt i morron för att vara 100% säker.

Känns helt sjukt det här :)

Grattis! Ser ut som mitt på bim nu i tisdags
  • Femblirsex14
    StellaJ85 skrev 2018-02-15 09:46:45 följande:

Hjälp! Är det här ett plus? Går det att lita på när det är väldigt tidigt (10dagar sen ÄL) och inte beräknad BIM förrän om 6 dagar!

Grattis! Ett starkt plus för att vara -6
  • Femblirsex14
    nonamenofame skrev 2018-02-17 20:18:53 följande:

Ser jag i syne? Hoppas nog för mycket...

Kan absolut vara ngt. Men tycker det ser lite skumt ut med färgen på det vita. Ta ett nytt, gärna ett annat märke! Lycka till!
  • Femblirsex14
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-18 09:08:43 följande:

Har fått supersvaga streck på cb early fredag och lördag. Idag tog jag ett babyplan testa tidigt och väntade 2 minuter (ska avläsas efter 3 minuter), då var testet blankt vad jag kunde se. Gick iväg och kom tillbaka efter ytterligare ett par minuter och då fanns ett streck! Kan dock ha kommit upp 1-2 minuter efter att tiden gick ut men kan det vara positivt ändå? BIM-3 och ÄL+11.

Jag fick jättesvagt streck på bim -4 med just babydan. Sen blev det väldigt synligt på bim -2. Så tror allt det är ngt där. Testa imorgon igen!
  • Femblirsex14
    Princessbabenr1 skrev 2018-04-23 21:14:05 följande:

Ser ni ett eller två streck? Är på bim -6 :)

Jag ser två och säger grattis! Så tidigt syntes inte mitt plus nu i jan!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester