• Jooosen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hedblomster skrev 2017-05-19 12:04:50 följande:

Behöver inte köpa ett digitalt, nu kom blodet.... Kemisk grav kanske? Sitter inne på toaletten på jobbet och vill inte gå ut.

Nä vad tråkigt... men behöver inte vara dåligt? Blöder du mycket??
  • Jooosen
    Hedblomster skrev 2017-05-19 12:52:43 följande:

Tack <3 Ja det gör vi! Oavsett hur detta slutar känner jag mig säker på att jag KAN bli gravid iaf, för plusset var ju inte inbillning!

Precis.. även om detta slutar dåligt så vet du att du KAN bli gravid. Svårt o se det positiva men du får försöka! Själv har jag liksom ingen aning. Kramar <3
  • Jooosen
    Jssia skrev 2017-05-26 14:39:42 följande:

Förlåt men detta måste väl ändå vara ett plus? Vi har försökt i 1 år så jag vågar inte riktigt tro på det! Har BIM på måndag och det är ett predictor early och bilden är tagen inom tiden! Bli så lycklig om detta är sant!!

Det skulle jag verkligen tro!! :)
  • Jooosen
    gul sandal skrev 2017-06-07 20:26:40 följande:

Har testat nu med kvällsdrink alltså, 4 dagar innan bim. Det är hjärtats egna test och det står att man tidigast kan göra testet den dag man tror mensen borde kommit. Det såg jag ju inte nör jag köpte det. Har köpt ett digitalt också men tänker spara det till imorgon med morgonurin.

Vad tror ni?

Haha drink! Det ser positivt ut verkligen!!!! Hoppas :))
  • Jooosen
    weeeiner skrev 2017-06-16 10:59:56 följande:

Mensen skulle komn

komnit i onsdags och idag är de feedag. tog ett test nyss. svårt att få på bild men jag ser ett svagt svagt streck utan att vinkla testet i verkligheten. kan ni se något på denna bild ?

Ja ser ett svagt streck
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-06-20 10:40:05 följande:

Visst är detta positivt??

Grattis! Du som kämpat så!!!! Inga symptom alltså, spännande då ska man aldrig ta ut något i förskott alltså
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-06-20 20:48:21 följande:

Tack :) jag var så rädd att det var torkstreck bara, men det var det inte!

När hade du sex i förhållande till äl om man får fråga :) ?
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-06-21 07:44:21 följande:

Absolut får du fråga det :)

Jag hade sex dagen innan äl! Bara :) inget på en hel vecka innan eller efter. Nu vet jag inte om detta hjälpte fertiliteten på traven men både jag och sambon åt Rosenrot mellan mens och äl och jag övergick även till koffeinfritt kaffe.

Oj vilken lyckoträff! Vad härligt :)
  • Jooosen
    Flängfia skrev 2017-06-22 06:42:04 följande:

Vad tror vi om denna? BIM idag eller imorgon.

Plus!!
  • Jooosen
    Cocosboll skrev 2017-06-26 15:51:43 följande:

Maximal på ältest i torsdags. I dag gravtest clearblue early. Blått streck direkt, kan detta vara sant på äl+4???? Helt förvånad

Syns tydligt! MEN verkar otroligt tidigt att plussa??? Hmmm svårt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester