Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Alltså antingen är det bim idag men ingen mens i sikte (eller mensvärk för den delen) eller så är det bim på torsdag...
Alltså antingen är det bim idag men ingen mens i sikte (eller mensvärk för den delen) eller så är det bim på torsdag...
Tog ett test till nu på dagen, visst syns det??
Sen har jag en fråga!? Är det någon här som nyligen ammat och blivit gravid? Jag slutade amma för 10-11 månader sen och nu har det helt plötsligt börjat komma mjölk när jag klämmer.. sen igår. Det har det inte gjort förut. Kan det bero på ny grav??
Äntligen ett plus som man kan lita helt och fullt på! (Nu kanske även ni som inte sett på mina test förut ser )
Kan meddela att jag dock fick negativt på cb digital i morse och bara svaagt rosa med rfsus röda sticka på samma morgonurin. Detta fick jag nu ikväll efter att ha hållt mig i fem timmar.
Nu behöver jag lite hjälp från andra vältränade ögon! Är detta ett plus? De två översta bilderna är tagna efter ca tio min, det nedersta efter ca en timme. Vi har försökt i över ett år och hade precis fått kallelse för IVF-försök, kan detta verkligen vara sant???!!!!
Haha kunde ej hålla mig så tog ett till!
Behöver eran hjälp!
Fick tidigt mf den 1 april(v5+3) och testade blankt på både cb plus och äl test efter påskhelgen i några dagar. Till helgen 9-10 började äl testen ge utslag igen. En vecka senare har jag fick jag svagt plus på apotekhjärtats test. Även svagt men klart synlgit plus på cb. Idag fick jag detta på den andra apotek hjärtat-staven. Tydligare rosa och jag fick med det på alla bilder, det kom upp efter ca 1 minut.
Inte kan väl hcg börja öka igen efter mf om det inte är ny graviditet?
Vad tror ni? Börjar tro att ÄL inte skedde då jag tror att det skedde. Ursäkta alla bilder, jag är bara så glad över att se tillstymmelse till streck. då min cykel vart lång! Och jag har haft massa värk i en månad nu. Hur pålitliga är RFSU testa tidigt?
BIM +15